Jeg ville elske at gå hjemme, men ikke på kontanthjælp.... Gider det seriøst ikke for så er man netop stemplet!!(også i egne øjne, for føler mig i forvejen som samfundsnasser bare ved at være på dp og skulle skrive ansøgninger konstant) og langt fra fredet i min verden og det er det jeg gerne vil
Altså være fredet og ikke skulle bekymre mig om arbejde og økonomi...Men specielt her mens drengene er små ville jeg elske at kunne dedikere alt min tid til dem og husholdning
men sådan ligger landet ikke...for jeg er ikke millionær og bliver det nok heller aldrig
Mit allerstørste ønske er derimod netop at få videreuddannet mig/ færdiggjort min uddannelse... men som tingene ser ud pt. er det økonomisk ikke muligt, både fordi den videreudd. jeg gerne vil koster en pæn sum penge som start, og så skal jeg ellers være på su de næste 3år... alternativet er at finde en elevplads og syntes godt nok arbejdsgiverne er svære at overbevise om at de skal tage mig istedet for den "netop udklækkede 18årige single herre/kvinde som ingen forpligtelser har og derfor er mere end villig til at arbejde det dobbelte for samme løn"
Lidt groft sat op, ved det godt, men altså har det sort på hvidt næsten, i en mail som svar på årsag til afslag, så helt ude i hampen er jeg ikke med det...
efter endt udd. ville jeg så håbe at vi kunne klare os for en 30timers stilling, men vi må se hvad fremtiden byder os, for pt. står den på ansøgninger efter ansøgninger, både på ufaglærte og elevstillinger
Har altid fortrukket at tjene pengene og ikke få dem kastet i nakken
Men arbejdsmæssigt har jeg desværre også helbredsmæssige begrænsninger, som jeg ikke har lyst til at uddybe her... de har bare ikke noget med timetal at gøre, kun områder
Qnuz
Anmeld