Hvordan foregik indkøringen?? (dagpleje)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

gonefishing

Den lykkelige skriver:

Min datter er 9,5 mdr. 
Vi har fået plads i dagpleje om 4 uger.. Men 4 dage efter jeg havde ønsket.. Så hun får kun 7 hele dage før jeg skal starte og hun skal være der 7 timer af gangen..
Er det nok altså med 7 dage til indkøring hvor hun ikke er der hele dagen??
Hvordan foregik jeres??

synes der er helt vild stor forskel på hvad de mener er godt for baby.

Herhjemme havde manden og jeg barsel, så vi havde masser af tid og kørte ind MEGET langsomt, da vi fik af vide dette var det bedste.

Samtidig var der en anden der også skulle køres ind, men forældrene havde ikke tid til det langsomme, da de jo skulle jo arbejde.

I starten troede jeg faktisk at det var bedst på den hurtige måde, -havde også læst det flere steder. Men i dag 1 måned efter, er min datter vildt glad for at være der (hun er 11 måneder nu), hun sover dernede, græder ikke mere og har det godt. hun er der fra 08:30-15.

Den anden der blev kørt ind samtidigt, græder hvergang vores datter bliver afleveret/hentet og sover dårligt dernede. så jeg tror på en langsom start: hvor man er der de to første dage sammen med barnet, derefter 1,2 uger hvor barnet er der i et par timer. derefter måske sover dernede og spiser med

held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

sandorff

Den lykkelige skriver:

Min datter er 9,5 mdr. 
Vi har fået plads i dagpleje om 4 uger.. Men 4 dage efter jeg havde ønsket.. Så hun får kun 7 hele dage før jeg skal starte og hun skal være der 7 timer af gangen..
Er det nok altså med 7 dage til indkøring hvor hun ikke er der hele dagen??
Hvordan foregik jeres??

jeg har tre børn og er dagplejer. et barn kan sagtens blive kørt ind í daplejen på en uge. nemt! hver gang jeg har kørt et barn ind, dagpleje eller privat, har det taget 4 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.