spamer men bliver nød til at dele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

madsenmor

Rødhætte skriver:

Stort tillykke.. Kan godt huske hvor bekymret man var i starten (og for den sags skyld hele graviditeten, som så efterfulgt af at stå med en lille baby i armene).. Hvis du ikke må få en trygheds scanning af lægen vil jeg helt klart anbefale at købe en. Det er alle pengene værd at se det lille hjerte blinke!

det har vi også tænkt os... også fordi så kan vi nå at se liv inden jul... og ja ved godt at bekymmingen ikke stopper men bare bliver til noget andet ( det er nr 4 jeg venter)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Rødhætte

madsenmor skriver:

det har vi også tænkt os... også fordi så kan vi nå at se liv inden jul... og ja ved godt at bekymmingen ikke stopper men bare bliver til noget andet ( det er nr 4 jeg venter)

Ja okay nummer 4 så ved du jo tydligvis en masse om det

Anmeld

8. december 2011

Sørens

madsenmor skriver:

hej tøser

ja som i ved testede jeg positiv i sidste mdr. men vi mistede igen lige efter.... nu har vi så åbenbart lavet en øko baby ( jeg testede posetivt i dag ) men ja bedst som choket og glæden har bundefældet sig lidt breder angsten sig, jeg render på wc hele tiden ( både fordi jeg skal tisse ) for at tjekke at jeg ikke bløder... jeg ved godt at i ikke kan gøre noget, og det kan jeg eller andre heller ikke men har brug for at dele min angst med nogen ud over min dejlige kæreste som hygger om mig og gør alt for at få mig på andre tanker.

Det pussie er at hver gang min krop siger nu kommer mens ja så kommer kvalmen også....

og det værste er jo at man kan ikke gøre andet end at vente på at de næste 8 uger går eller i hvertfald de næste 3 for hvis jeg er heldig víl min læge henvis mig til en trygheds scanning inden jul

Vil også bare lige..

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

hvor er i søde alle sammen... i dag er jeg mere optemistisk det er som om at tanken er ved at bundfælde sig og hukommelsen husker bedre og bedre hvordan min krop reagerede med de andre 3... og lige nu føles det som om alt er som det skal være...

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

madsenmor skriver:

hej tøser

ja som i ved testede jeg positiv i sidste mdr. men vi mistede igen lige efter.... nu har vi så åbenbart lavet en øko baby ( jeg testede posetivt i dag ) men ja bedst som choket og glæden har bundefældet sig lidt breder angsten sig, jeg render på wc hele tiden ( både fordi jeg skal tisse ) for at tjekke at jeg ikke bløder... jeg ved godt at i ikke kan gøre noget, og det kan jeg eller andre heller ikke men har brug for at dele min angst med nogen ud over min dejlige kæreste som hygger om mig og gør alt for at få mig på andre tanker.

Det pussie er at hver gang min krop siger nu kommer mens ja så kommer kvalmen også....

og det værste er jo at man kan ikke gøre andet end at vente på at de næste 8 uger går eller i hvertfald de næste 3 for hvis jeg er heldig víl min læge henvis mig til en trygheds scanning inden jul

VAr også rigtig nervøs efter at have mistet men kunne efterhånden måske forskel på denne og sidste graviditet. Og at du har kvalme er et godt tegn. STort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.