spamer men bliver nød til at dele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2011

madsenmor

hej tøser

ja som i ved testede jeg positiv i sidste mdr. men vi mistede igen lige efter.... nu har vi så åbenbart lavet en øko baby ( jeg testede posetivt i dag ) men ja bedst som choket og glæden har bundefældet sig lidt breder angsten sig, jeg render på wc hele tiden ( både fordi jeg skal tisse ) for at tjekke at jeg ikke bløder... jeg ved godt at i ikke kan gøre noget, og det kan jeg eller andre heller ikke men har brug for at dele min angst med nogen ud over min dejlige kæreste som hygger om mig og gør alt for at få mig på andre tanker.

Det pussie er at hver gang min krop siger nu kommer mens ja så kommer kvalmen også....

og det værste er jo at man kan ikke gøre andet end at vente på at de næste 8 uger går eller i hvertfald de næste 3 for hvis jeg er heldig víl min læge henvis mig til en trygheds scanning inden jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

MortilCilas

madsenmor skriver:

hej tøser

ja som i ved testede jeg positiv i sidste mdr. men vi mistede igen lige efter.... nu har vi så åbenbart lavet en øko baby ( jeg testede posetivt i dag ) men ja bedst som choket og glæden har bundefældet sig lidt breder angsten sig, jeg render på wc hele tiden ( både fordi jeg skal tisse ) for at tjekke at jeg ikke bløder... jeg ved godt at i ikke kan gøre noget, og det kan jeg eller andre heller ikke men har brug for at dele min angst med nogen ud over min dejlige kæreste som hygger om mig og gør alt for at få mig på andre tanker.

Det pussie er at hver gang min krop siger nu kommer mens ja så kommer kvalmen også....

og det værste er jo at man kan ikke gøre andet end at vente på at de næste 8 uger går eller i hvertfald de næste 3 for hvis jeg er heldig víl min læge henvis mig til en trygheds scanning inden jul

ville ikke smutte uden!

Anmeld

7. december 2011

madsenmor

MortilCilas skriver:

ville ikke smutte uden!

tak hvor er det dejligt at man er omgivet af omsorg både i cyper space og her hjemme...

Anmeld

7. december 2011

Dinsen

Du får li et med på vejen... 

Anmeld

7. december 2011

Aprilmor11

madsenmor skriver:

hej tøser

Stort tillykke med graviditeten.

Selvom at det er svært, så prøv ikke at tænk for meget over det. Det kan hjælpe lidt på det. Var selv meget bange i min graviditet efter, at jeg har mistet. Men det hele bliver bedre. Jeg kom til ekstra scanning allerede i 8. uge, og fandt ud af at jeg var gravid i 7. uge. Det hjalp meget, da jeg så baby. Så håber at i kommer til en ekstra tidlig scanning. Og så lige et kæmpe til dig. Det skal nok gå det hele.

Anmeld

7. december 2011

madsenmor

Aprilmor11 skriver:

Stort tillykke med graviditeten.

Selvom at det er svært, så prøv ikke at tænk for meget over det. Det kan hjælpe lidt på det. Var selv meget bange i min graviditet efter, at jeg har mistet. Men det hele bliver bedre. Jeg kom til ekstra scanning allerede i 8. uge, og fandt ud af at jeg var gravid i 7. uge. Det hjalp meget, da jeg så baby. Så håber at i kommer til en ekstra tidlig scanning. Og så lige et kæmpe til dig. Det skal nok gå det hele.

du har helt ret... er også sikker på at der falder lidt mere ro på når vi vender os til tanken om at det er lykkedes også uden hjælp det er jo for vildt

Anmeld

7. december 2011

Pige2009

madsenmor skriver:

hej tøser

Stort tillykke Det er bare fantastisk, at det lykkes så hurtigt igen Håber I om 9 mdr. har en skøn lille bebs

Kh. Linda

Anmeld

7. december 2011

Nessie

Tjaah, der erjo ikke så meget at gøre end at vente, og prøve at sige til dig selv, at det nok skal gå.

3. gang jeg var gravid, var jeg også nervøs (MA ved den første), men vi var på ferie da vi opdagede det, og det hjalp nok på at jeg ikke sådan kunne rende rundt og tjekke. Og så sagde vi flere gange at mistede vi også dén, så var der alligevel ikke noget at gøre. Mistede i uge 8, ca. Det hjalp nok også at vi havde fået Daniel i mellem de 2, og var meget overraskede over øko-graviditeten

Jeg er sikker på at den nok skal blive der denne gang.
Og tillykke, for øvrigt

Anmeld

7. december 2011

Rødhætte

madsenmor skriver:

hej tøser

Stort tillykke.. Kan godt huske hvor bekymret man var i starten (og for den sags skyld hele graviditeten, som så efterfulgt af at stå med en lille baby i armene).. Hvis du ikke må få en trygheds scanning af lægen vil jeg helt klart anbefale at købe en. Det er alle pengene værd at se det lille hjerte blinke!

Anmeld

7. december 2011

Aprilmor11

madsenmor skriver:

du har helt ret... er også sikker på at der falder lidt mere ro på når vi vender os til tanken om at det er lykkedes også uden hjælp det er jo for vildt

Ja det er det. Og dejligt at høre.

Held og lykke med det hele og nyd din graviditet. Det er så fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.