spamer men bliver nød til at dele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2011

madsenmor

hej tøser

ja som i ved testede jeg positiv i sidste mdr. men vi mistede igen lige efter.... nu har vi så åbenbart lavet en øko baby ( jeg testede posetivt i dag ) men ja bedst som choket og glæden har bundefældet sig lidt breder angsten sig, jeg render på wc hele tiden ( både fordi jeg skal tisse ) for at tjekke at jeg ikke bløder... jeg ved godt at i ikke kan gøre noget, og det kan jeg eller andre heller ikke men har brug for at dele min angst med nogen ud over min dejlige kæreste som hygger om mig og gør alt for at få mig på andre tanker.

Det pussie er at hver gang min krop siger nu kommer mens ja så kommer kvalmen også....

og det værste er jo at man kan ikke gøre andet end at vente på at de næste 8 uger går eller i hvertfald de næste 3 for hvis jeg er heldig víl min læge henvis mig til en trygheds scanning inden jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

MortilCilas

madsenmor skriver:

hej tøser

ja som i ved testede jeg positiv i sidste mdr. men vi mistede igen lige efter.... nu har vi så åbenbart lavet en øko baby ( jeg testede posetivt i dag ) men ja bedst som choket og glæden har bundefældet sig lidt breder angsten sig, jeg render på wc hele tiden ( både fordi jeg skal tisse ) for at tjekke at jeg ikke bløder... jeg ved godt at i ikke kan gøre noget, og det kan jeg eller andre heller ikke men har brug for at dele min angst med nogen ud over min dejlige kæreste som hygger om mig og gør alt for at få mig på andre tanker.

Det pussie er at hver gang min krop siger nu kommer mens ja så kommer kvalmen også....

og det værste er jo at man kan ikke gøre andet end at vente på at de næste 8 uger går eller i hvertfald de næste 3 for hvis jeg er heldig víl min læge henvis mig til en trygheds scanning inden jul

ville ikke smutte uden!