Kan slet ikke følge med, andre der har det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

2721

serinasmor skriver:

årh ja .. av er et fantastisk ord ..

da serina havde kunnet sige av i nogle måneder opdagede hun pludselig at det gav opmærksomhed ..   så nu RÅBER hun AV forskellige steder fx på vej hjem fra DP eller når vi er ude at handle  ... og så siger hun av når hun kan se mor er vred fordi hun har gjort noget hun godt ved hun ikke må (eller hun måtte det i hvert fald ikke for 2 min siden men det kunne jo være det var lavet om *suk*)  ..

Ej undskyld men kunne ikke lade vær med at grine
Hvor træls og alligevel super kært og klogt af hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Hasselnødden

serinasmor skriver:

hmm .. jeg er ikke sikker på jeg havde taget det helt så pænt hvis vores dp's mand lavede det nummer .. på den anden side skal de jo igennem alle de der balladeting

og klogt og dejligt svar din dreng har

Det var jeg bestemt også i starten, men det var fordi dagpleje Frank lærte en anden dreng, ældre end Elias at sige: Hvad er Frank? Tosset, var så svaret. Der stod jeg af og ville ikke have at det var noget Elias skulle lære. Så den her er helt fin, nu skal det også lige siges at de nærmest er et dp-forælderpar idet manden hjælper til med børnene inden han tager på arbejdet og vi kommer super godt ud af det med dem og deres teen-børn - og Elias' far hedder Frank, såeh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.