ser jeg rigtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

madsenmor

Polarpigen skriver:

Jeg kan sagtens se en streg! Hvor er det fantastisk hvis i har kunnet lave en lille spire helt uden hjælp. 

det ser sådanne ud i løbet at i går aftes og i dag er kvalme kommet snigene og har nu satsig til både kvalme madlede og halsbrand så håber at det bare er enu et godt tegne på at spunken bliver sidenen denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Polarpigen

madsenmor skriver:

det ser sådanne ud i løbet at i går aftes og i dag er kvalme kommet snigene og har nu satsig til både kvalme madlede og halsbrand så håber at det bare er enu et godt tegne på at spunken bliver sidenen denne gang

Det tegner i hvert fald godt! Du er også gået over tid er du ik'? 

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Polarpigen skriver:

Det tegner i hvert fald godt! Du er også gået over tid er du ik'? 

jow i dag er min 3 dag uden mens

Anmeld

8. december 2011

Polarpigen

madsenmor skriver:

jow i dag er min 3 dag uden mens

Uh, hvor spændende. Så er der ikke andet for end bare og vente og håbe på at bebse har sat sig godt fast! Jeg krydser finger! 

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Polarpigen skriver:

Uh, hvor spændende. Så er der ikke andet for end bare og vente og håbe på at bebse har sat sig godt fast! Jeg krydser finger! 

nemlig... tak for de krydese finger her tager vi alt det held vi kan få

Anmeld

8. december 2011

millesofie

madsenmor skriver:

hmmmm ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv tisset på en pind tilmorgen bare fordi mens ikke kom til tiden i går.... men holder jo pause i IVF så regnet ikke med noget da ja vi jo ikke kan uden hjælp og vi mistede jo i sidste forsøg så vi skal starte op igen næste mdr.... men men men men men ikke så tydeligt enu men syntes jeg kan skimte noget lysserødt der hvor der så mange gange har været helt hvidt men er jeg den eneste????

er jeg ikke det ser det ski ud til at vi skal have en øko baby i august

jeg kan godt se den

Anmeld

9. december 2011

Camillos

madsenmor skriver:

nemlig... tak for de krydese finger her tager vi alt det held vi kan få

hvornår tester du igen .... ?

Anmeld

9. december 2011

madsenmor

Camillos skriver:

hvornår tester du igen .... ?

hmmm det ved jeg desværre ikke om bliver nødvendigt... det ser ud som om at mens så småt begynder at dukke op her til formiddag

Anmeld

9. december 2011

Camillos

madsenmor skriver:

hmmm det ved jeg desværre ikke om bliver nødvendigt... det ser ud som om at mens så småt begynder at dukke op her til formiddag

aiii nej, hvad ??? årh sødeste 

Anmeld

9. december 2011

Camillos

Camillos skriver:

aiii nej, hvad ??? årh sødeste 

kan det ikke bare være en lille smule blødning fra slimhinden ? ... 

hvor er det bare uretfærdigt nogle skal så meget igennem, når andre tester posetiv 1 måned de er i gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.