ser jeg rigtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Frk-Lotusblomst

stregen kan også anes her.. Glæder mig til at se hvilke streger du kan lave de næste dage.
Hvor langt ville du være henne idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Kay

nej en fin lysserød streg du har der jeg kan sagtens se den

Anmeld

7. december 2011

madsenmor

Frk-Lotusblomst skriver:

stregen kan også anes her.. Glæder mig til at se hvilke streger du kan lave de næste dage.
Hvor langt ville du være henne idag?

jamen det er jo det der enligt et lidt triky da jeg havede en sa i starten af november... men i følge min normale cyklys er jeg i 4+1

Anmeld

7. december 2011

Frk-Lotusblomst

madsenmor skriver:

jamen det er jo det der enligt et lidt triky da jeg havede en sa i starten af november... men i følge min normale cyklys er jeg i 4+1

Ja så er det lidt svært at beregne.
HAr du fået taget blodprøver og blevet scannet efter din SA så du er sikker på alt er ude og hcg er faldet så det ikke kan være pga den testen slår ud??
Det er jo længe siden så det burde være ude...

Anmeld

7. december 2011

madsenmor

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja så er det lidt svært at beregne.
HAr du fået taget blodprøver og blevet scannet efter din SA så du er sikker på alt er ude og hcg er faldet så det ikke kan være pga den testen slår ud??
Det er jo længe siden så det burde være ude...

ja ja min HCG ramte 0 ca 3 dage efter jeg begynte at bløde er blevet fuldt tæt af klinikken nu skal jeg bare lige vente et par dage så hopper jeg til lægen og bedre om en tidlig scanning bare for at være sikker

Anmeld

7. december 2011

Frk-Lotusblomst

madsenmor skriver:

ja ja min HCG ramte 0 ca 3 dage efter jeg begynte at bløde er blevet fuldt tæt af klinikken nu skal jeg bare lige vente et par dage så hopper jeg til lægen og bedre om en tidlig scanning bare for at være sikker

Hvor fantastisk.. Ser frem til update selvom der i mine øjne ingen tvivl hersker.

Anmeld

7. december 2011

madsenmor

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor fantastisk.. Ser frem til update selvom der i mine øjne ingen tvivl hersker.

ja det gør jeg også tror jeg bestiller en clairblue i dag så passer det med at der er gået et par dage inde jeg tester igen....

Anmeld

7. december 2011

Frk-Lotusblomst

madsenmor skriver:

ja det gør jeg også tror jeg bestiller en clairblue i dag så passer det med at der er gået et par dage inde jeg tester igen....

Det lyder som en rigtig god ide.

Anmeld

7. december 2011

Lotus86

Jeg kan sagtens se en fin streg, den er tydeligere end den første jeg tog da jeg var gravid

Tillykke

Anmeld

8. december 2011

Polarpigen

Jeg kan sagtens se en streg! Hvor er det fantastisk hvis i har kunnet lave en lille spire helt uden hjælp. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.