Hej venner 
Da mig og min kæreste for nyligt er gået fra hinanden, har jeg tænkt mig at flytte til Odense. Læser til pædagog inde i Bolbro, så tænkte, at det nok ville være mest optimalt at flytte derind - og så har jeg bare brug for noget nyt luft under vingerne.
Er dog ikke det store centrum/larm/røg/forvirringsby menneske, og har derfor ikke lyst til at bosætte mig lige i centrum. Har boet i Svendborg i 3 år, og det har jeg været ganske tilfreds med - ikke for stort, ikke for småt, og alting inde for rækkevidde.
Nå, men har i hvert fald skrevet mig op til studieboliger i alle Odenses verdenshjørner, men aner jo ikke hvad jeg skal vælge eller gå efter, når jeg engang får tilbud. Vil jo helst ikke ende i en "balladeby", hvor jeg ikke kan gå uden for en dør klokken 6 om aftenen. Vil egentlig bare gerne bo et sted hvor der er indkøbsmuligheder inde for rækkevidde, og at det ikke er for småt.
I denne forbindelse ville jeg så høre, hvad I kender til de forskellige småbyer der ligger rundt om Odense? Jeg tænker Højby, Stige, Bolbro osv., alle de der byer. Er der nogen som man skal holde sig fra, og er der nogen som er hyggeligere end andre? 
Tak på forhånd!
Anmeld