LunaLykke skriver:
Har snakket med SP i dag om, at vi kan begynde at give Julia 2 måltider om dagen med grød og mos. Grød om formiddagen efter hendes formiddagslur, og grøntsagsmos om aftenen. Og så sagde hun at det kunne være en god idé at lave en fast putterutine om aftenen. Hvis jeg kunne få det til at gå som jeg gerne vil, så ville rutinen se således ud: Mos kl. 19.00 efterfulgt af flaske. Bad, nattøj og så putning med godnatsange omkring 20.30-21.00.
Problemet er bare, at lige pt. sover hun først for natten kl 23.00 og hun sover stort set ikke mellem 19.00 og 23.00.
Hvordan gør I? Det skal måske lige siges at hun bliver 5 mdr d. 17.
Herhjemme tager min datter på ca. 5½ måned en aftenlur omrking kl. 17 og ca. 45 min. til 1 time frem..
Så kommer hun op og får aftensmad (mos eller grød), og derefter bryst, hvis hun er mere sulten..
Så leger vi lidt, og bagefter kommer hun i bad. Nu er klokken ca. 19.
Efter badet får hun nattøj på og vi sætter os ind i stuen og putter, kigger i en lille bog, pludre osv. Og så ligger jeg hende ind i hendes seng, synger en sang, og giver hende hendes sut, klud og kanin at putte med. Så siger jeg godnat og sov godt, og går ud af rummet. Nu er kl. ca. 19.45 - Hun falder i søvn kort tid efter!
Førhen lagde jeg hende kl. 19, men er begyndt at ligge hende omkring kl. 20, for så vågner hun først kl. 7 
Anmeld