Vores lille julenisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Pige2009

Søde lille nisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Bb3031

Gaia skriver:

Ih han er sku da for kær rigtig godt billede  

Tak min ven Men nøj for en "kamp" det har været at få et godt billede. 3. gang er så sandelig lykkens gang Han er bare ikke til at få et smil ud af. Lige meget hvad jeg gør og siger, så er han fuldstændig ligeglad med, at jeg står med kameraet - Han er bare en være bandit Slet ikke som Maja, som bare stiller op med det største smil, når der skal tages fotos 

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

Peiner skriver:

Årh 2 uger, det er en bette en du har dig Altså sådan noget må du slet ikke fortælle - Bliver bare endnu mere skruk Alexander får sin første lille fætter eller kusine til sommer og årh, hvor bliver jeg mindet om hvor fantastik en tid det var som gravid og tiden med en lille nyfødte

Nyd tiden fuld ud. Nyd hvert et øjeblik, for før end du ved af det, er din lille baby væk og du har fået dig en lille dreng

Ja :p 2978kg og 44 lang , han er en dejlig lille bebse , med gang i hans ben , han sparker løs , det gjorde han også inde i maven så meget er jeg fik et blåtmærke på knoglen  men han er det hele værd , manden er også helt væk i hans små hænder og fødder , han piller ved dem hele tiden, og snakker squ allerede om han jeg skal blive bollet fed igen fordi jeg var så smuk som gravid  han savner nok af mærke babyen inde i maven

Skal du have endnu en lille bebse på et tidspunkt?

Anmeld

6. december 2011

Bb3031

Baagøe skriver:

Søde lille nisse

Takker Han er i hvert fald vores yndlings nisse

Anmeld

6. december 2011

Pige2009

Peiner skriver:

Takker Han er i hvert fald vores yndlings nisse

Skøn er han i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.