Vores lille julenisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Bb3031

Vil lige dele årets julefoto af Alexander med Jer

Vores helt egen lille julenisse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

AmalieLaursen

sikke en sød lille nisse du har

Anmeld

6. december 2011

Mulse-mor

Hvor er han dog bare kær. Er især vild med det sidste billede. Er også helt vild med hans rensdyr sweater.

Anmeld

6. december 2011

Bb3031

AmalieLaursen skriver:

sikke en sød lille nisse du har

Hi hi, takker

Men gud hvor er det svært at få et billede hvor han smilier. Han har alt for meget krudt i måsen til at ville side stille. Jeg kan hoppe og danse, vifte med arme og ben, komme med mærkelige lyde, ja lige meget hjælper det. Han kikker bare på mig med blikket; "Hvad laver du?". Så jeg måtte ty til bestikkelse - pebernødder Han er helt vild med dem.

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

Peiner skriver:

Hi hi, takker

Men gud hvor er det svært at få et billede hvor han smilier. Han har alt for meget krudt i måsen til at ville side stille. Jeg kan hoppe og danse, vifte med arme og ben, komme med mærkelige lyde, ja lige meget hjælper det. Han kikker bare på mig med blikket; "Hvad laver du?". Så jeg måtte ty til bestikkelse - pebernødder Han er helt vild med dem.

Han lyder også sød  har selv fået mig en lille frækkert som snart er 2 uger gammel, og han sparker bare løs af glæde når han er vågen, han sover dog cirka 18 timer lige pt. men det er jo normalt nok.

De smager sku også meget godt, så forstår godt han elsker dem

Men i hvertfald så ser din lille julenisse både sød og frisk ud

Anmeld

6. december 2011

Bb3031

Mulse-mor skriver:

Hvor er han dog bare kær. Er især vild med det sidste billede. Er også helt vild med hans rensdyr sweater.

Mange tak Ville bare gerne dele det endelige resultatet efter flere forgæves forsøg på at få et godt billede.

Hvor var det svært at få et billede hvor han smilte. Han har alt for meget krudt i måsen til at ville side stille. Jeg kan hoppe og danse, vifte med arme og ben og komme med mærkelige lyde. Han kikker bare på mig med blikket; "Hvad laver du?". Så jeg måtte ty til bestikkelse - pebernødder Han er helt vild med dem.

Sjovt, jeg har også det sidste billede som min farvorit

Sweateren er såment fra Bilka. Faldt for den første gang jeg så den og måtte bare ha den til Alexander

Anmeld

6. december 2011

Bb3031

AmalieLaursen skriver:

Han lyder også sød  har selv fået mig en lille frækkert som snart er 2 uger gammel, og han sparker bare løs af glæde når han er vågen, han sover dog cirka 18 timer lige pt. men det er jo normalt nok.

De smager sku også meget godt, så forstår godt han elsker dem

Men i hvertfald så ser din lille julenisse både sød og frisk ud

Årh 2 uger, det er en bette en du har dig Altså sådan noget må du slet ikke fortælle - Bliver bare endnu mere skruk Alexander får sin første lille fætter eller kusine til sommer og årh, hvor bliver jeg mindet om hvor fantastik en tid det var som gravid og tiden med en lille nyfødte

Nyd tiden fuld ud. Nyd hvert et øjeblik, for før end du ved af det, er din lille baby væk og du har fået dig en lille dreng

Anmeld

6. december 2011

HopinWishin

super søde billeder!! =)

Anmeld

6. december 2011

Bb3031

HopinWishin skriver:

super søde billeder!! =)

Takker

Sjovt hvilke traditioner man får skabt sig, når man får børn (Nu skal jeg bare have det årlige julefoto af Alexander klædt på som lille nisse).

Anmeld

6. december 2011

Gaia

Ih han er sku da for kær rigtig godt billede  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.