jeg fik mit første barn for 7 år siden og siden hen har jeg mistet en del veninder.
jeg troede sorteringen var færdig da jeg for 1½ år siden fødte mit sidste skud på stammen, men her de seneste mdr er det gået op for mig at alle dem jeg holder af vælger mig fra.
For at gøre en lang historie kort så har jeg for 6 mdr siden mistet en god veninde fordi hun ikke var klar til familielivet og måske blev lidt skræmt, tror jeg..
Har ikke hørt fra min ældste veninde i over 1 mdr på trods af at jeg har forsøgt at få fat på hende.
Og senest tabet af et "nyligt" venskab (2,5 år) fordi hun tror jeg er sur over at hun ikke har tid til at kontakte mig hver dag.. hmm.. har stort set ikke hørt fra hende i 3 mdr og da jeg for 1½ mdr siden konfrontede hende sagde hun selv at hun godt kunne se det og nok skulle blive bedre, men næh nej. Har nu ikke hørt noget som helst fra hende i 14 dage.
Jeg aner ikke hvad jeg gør galt. Måske vil I sige at de ikke er det værd og at jeg bare skal droppe dem, men sagen er den, at jeg ikke har ret mange og åbentbart ingen rigtige veninder. Det er sørgerligt når virkeligheden går op for en, at man er alene.
Måske er det mig der er noget galt med??
Anmeld