hjælp ang. søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

raca

man skal IMO aldrig ladet er barn græde... eller jo det kan man godt.. men ikke alene og ikke gå ud af rummet.. når det føles forkert i din mave er det forkert.. også er den ikke længre.. det er ikke forde du er svag.. men forde de er en god og kærlig mor der lytter til sit barn...

men du bliver nødt til og være guiden i soveshovet også vise ham vejen.. måsk er faste rotiner jeres måde.. måske er en halvtim tidligre/senre løsningen.

måske skal han sove et andet sted. måske har han efter en lang dag brug for at falde i søvn i dine arme... måske kunne han bare for en tid sove i barnevognen. måske virker sengen for stor

men intet barn har brug for at blive forladt grædende for at lære det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Mimbi

SussieThyssen skriver:

Åhh Gud hvor kan jeg godt huske det..jeg kunne blive helt svedt, men altså..der er jo nogle ting, hvor man må være kontant, og de må lære at bøje sig..og det er jo heller ikke rart ikke at kunne få voksentid om aftenen, + at de jo bliver alt for trætte næste dag og så får en dum søvnrytme.

Så held og lykke med det.

nej jeg kan næsten ikki huske hvornår vi senest havde lidt voksentid sammen, bortset fra på lørdag, da jeg fik min mor til at tage Aleksandur so vi kunne tage i biffen og se tvilight

og ja Aleksandur har fået eg meget dum søvnrytme han kommer jo ikke i seng før kl.24 og op igen kl.6.30 og da er han MEGA træt (kan jeg godt forstå) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.