Føj det er koldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

samantha1986

Carina1977 skriver:

Sidder her og møg-fryser. Min radiator står i forvejen på 2½ og jeg nægter at skrue højere op for den. Det er det værste ved vinteren...den her kulde *bævre*

Jeg er en frossenpind og sådan har det været siden jeg tabte mig en hel del. Blodomløbet er nok heller ikke så godt, fordi jeg ikke bevæger mig så meget som andre, så derfor mærker jeg nok også kulden lidt kraftigere.

nå må pakke mig ind i et tæppe og tænde stearinlys, indtil jeg skal ud i kulden om 1 time 

Vi er de uheldige som ikke har fjernvarme. Huset varmes op af brændeovn. Efter længe at have klaget min nød tændte kæresten for gulvvarme i soveværelset. Og gulvvarme i køkken, badeværelset og gangen er også tændt. Men synes her er røv koldt. Eneste sted man ikke fryser er på badeværelset.

Nu har jeg langt om længe fået ham overtalt til at vi prøver olieradiatorer, for jeg holder det ikke ud. Vi har kun boet her i to måneder og har allerede lyst til at flytte til et sted med fjernvarme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak.

Jeg vil gerne lige finde mig selv igen.. Jeg er overbevist om det nok skal lykkeds for os, men vi haar jo masser af tid.. kæresten er dog lidt ked af det, men han forstår.. Jeg kan alligevel ikke tvinge min krop til noget den ikke er klar til, så kan lige så godt få det på afstand, er lidt ked af jeg skal på p-piller, men jeg håber lidt det kan hjælpe kroppen tilbage uden alle de stik og jag.

Og det ville uden tvivl være det aller fedest hvis jeg var gravid nu - et lille julemirakel, meeen jeg har ikke fornemmelsen af det.

Og hov, nu fik jeg vist spammet din tråd. hihi

Det gør ikke noget....det ville jo være endnu mere kedeligt, hvis der ikke var svar i tråden haha 

P-piller skal helt sikkert nok afhjælpe det. Det er godt din kæreste forstår, selvom han helt sikkert havde glædet sig til det. Men som du skrev I har jo tid nok, og I skal nok blive forældre, når du føler dig parat til det igen  Så må i forkæle hinanden indtil da 

Hvis der venter et lille julemirakel, så lyder det jo også til at du sagtens ville kunne håndtere det, og ville kunne glæde dig til det. Uanset hvad det bliver til, så pøj pøj med det 

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

samantha1986 skriver:

Vi er de uheldige som ikke har fjernvarme. Huset varmes op af brændeovn. Efter længe at have klaget min nød tændte kæresten for gulvvarme i soveværelset. Og gulvvarme i køkken, badeværelset og gangen er også tændt. Men synes her er røv koldt. Eneste sted man ikke fryser er på badeværelset.

Nu har jeg langt om længe fået ham overtalt til at vi prøver olieradiatorer, for jeg holder det ikke ud. Vi har kun boet her i to måneder og har allerede lyst til at flytte til et sted med fjernvarme.

Jeg hader bare kulde, så jeg kan sagtens forstå dig. Jeg vidste slet ikke man kunne få olie-radiatorer....så har jeg også lært noget idag 

Anmeld

6. december 2011

samantha1986

Carina1977 skriver:

Jeg hader bare kulde, så jeg kan sagtens forstå dig. Jeg vidste slet ikke man kunne få olie-radiatorer....så har jeg også lært noget idag 

Jeg er så træt af at rende rundt og fryse. Og det værste er at stå op til et koldt hjem om morgen.

Altså så vidt jeg har forstået så fungere de lige som en elradiator.. Og de koster det samme at bruge. Men de kan udlede varmen på en anden måde, da man kan have dem stående ude i et rum. Vi har elradiatorer vi kan sætte op, men vil hellere prøve med et par elradiatorer.

Anmeld

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Det gør ikke noget....det ville jo være endnu mere kedeligt, hvis der ikke var svar i tråden haha 

P-piller skal helt sikkert nok afhjælpe det. Det er godt din kæreste forstår, selvom han helt sikkert havde glædet sig til det. Men som du skrev I har jo tid nok, og I skal nok blive forældre, når du føler dig parat til det igen  Så må i forkæle hinanden indtil da 

Hvis der venter et lille julemirakel, så lyder det jo også til at du sagtens ville kunne håndtere det, og ville kunne glæde dig til det. Uanset hvad det bliver til, så pøj pøj med det 

hæhæ, det har du ret i, så heller spamming end ingen svar.

Uh ja, glæder mig til at kunne forkæle os.. Gå i sol som jeg vil, frisør når jeg vil.. hehe. DRIKKE igen... Nu er ejg ikke lige en der drikker særlig meget men har holdt mig fra alkohol siden jeg fandt ud af jeg var gravid.. Har kun drukket lidt vin en gang og 1 mokai efter graviditeten.. haha.. Så vil nyde livet igen.. Livet med min dejlige kæreste og hund. ooooog knokle på arbejdet igen.. (Det vil de nok også sætte pris på. hahahahahahahha)

Det kan jeg sagtens. Vi er sååå klar til at blive forældre. (så klar man kan være inden graviditet ihvertfald) Taaak søde Carina.. Jeg har forresten ansøgt dig.

Anmeld

6. december 2011

FogL

2½!? Det er ingenting jo 

Jeg er også en frossenpind uden lige - da jeg havde radiator stod den altid på 4 om vinteren. En sjælden gang 5, men det var kun hvis det var mere end -10 grader, da vinduerne så susede.. 

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

hæhæ, det har du ret i, så heller spamming end ingen svar.

Uh ja, glæder mig til at kunne forkæle os.. Gå i sol som jeg vil, frisør når jeg vil.. hehe. DRIKKE igen... Nu er ejg ikke lige en der drikker særlig meget men har holdt mig fra alkohol siden jeg fandt ud af jeg var gravid.. Har kun drukket lidt vin en gang og 1 mokai efter graviditeten.. haha.. Så vil nyde livet igen.. Livet med min dejlige kæreste og hund. ooooog knokle på arbejdet igen.. (Det vil de nok også sætte pris på. hahahahahahahha)

Det kan jeg sagtens. Vi er sååå klar til at blive forældre. (så klar man kan være inden graviditet ihvertfald) Taaak søde Carina.. Jeg har forresten ansøgt dig.

Mit net gik ned, men denne her gang kun i 15 min. heldigvis....andre gange kan den være nede i en hel dag. glæder mig til jeg får fibernet, så er det ikke sikkert jeg har alle de her netproblemer 

jeg har godkendt dig nu 

Ja nyd livet, tag ud og mor jer....det kan man også godt trænge til 

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

ciepige skriver:

2½!? Det er ingenting jo 

Jeg er også en frossenpind uden lige - da jeg havde radiator stod den altid på 4 om vinteren. En sjælden gang 5, men det var kun hvis det var mere end -10 grader, da vinduerne så susede.. 

Heh jeg tænkte bare at 2½ nok var helt fint....det er jo lige midt imellem  men kunne da godt mærke idag, at det vist ikke var nok. Nu står den på 3 og så har jeg tændt stearinlys også, så nu fryser jeg ikke længere 

Anmeld

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

Carina1977 skriver:

Mit net gik ned, men denne her gang kun i 15 min. heldigvis....andre gange kan den være nede i en hel dag. glæder mig til jeg får fibernet, så er det ikke sikkert jeg har alle de her netproblemer 

jeg har godkendt dig nu 

Ja nyd livet, tag ud og mor jer....det kan man også godt trænge til 

Orh er det ikke gået iorden endnu med det skide net.. Håber at fibernettet kommer tiol at virke bedre.

Og ja, det kan man godt trænge til en gang imellem.

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh er det ikke gået iorden endnu med det skide net.. Håber at fibernettet kommer tiol at virke bedre.

Og ja, det kan man godt trænge til en gang imellem.

Nej den driller gevaldigt...desværre. Men det var heldigvis ikke så længe denne gang. Jeg skal over til møde her hvor jeg bor, hvor vi er indbudt på æwleskiver og så bliver vi præsenteret for fiberbånd, og så håber jeg på at få det i løbet af januar. Indtil da må jeg hænge på det her net, men det går nok også, når det ikke er så længe 

Nå jeg vil få lavet noget. Kan mærke trætheden komme snigende, og det er vist lidt for tidligt at gå i seng. tak for snakken søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.