Føj det er koldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Carina1977

Sidder her og møg-fryser. Min radiator står i forvejen på 2½ og jeg nægter at skrue højere op for den. Det er det værste ved vinteren...den her kulde *bævre*

Jeg er en frossenpind og sådan har det været siden jeg tabte mig en hel del. Blodomløbet er nok heller ikke så godt, fordi jeg ikke bevæger mig så meget som andre, så derfor mærker jeg nok også kulden lidt kraftigere.

nå må pakke mig ind i et tæppe og tænde stearinlys, indtil jeg skal ud i kulden om 1 time 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Sidder her og møg-fryser. Min radiator står i forvejen på 2½ og jeg nægter at skrue højere op for den. Det er det værste ved vinteren...den her kulde *bævre*

Jeg er en frossenpind og sådan har det været siden jeg tabte mig en hel del. Blodomløbet er nok heller ikke så godt, fordi jeg ikke bevæger mig så meget som andre, så derfor mærker jeg nok også kulden lidt kraftigere.

nå må pakke mig ind i et tæppe og tænde stearinlys, indtil jeg skal ud i kulden om 1 time 

Så hellere fryse??

Eiii Carinamus altså...din krop har ikke godt af kulde, det går ud over dine led og muskler.
Her banker radiatoren lystigt derudad og står på 4, for jeg kan ganske enkelt ikke tåle at blive kold, så får jeg bare ustyrlige smerter i hele bækkenet...selvom det lige pt er slemt nok i forvejen.

Kan du SÅ få noget varme på

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvorfor vil du ikke skrue højere op - 2 1/2 er ikke særlig meget. Vi har vores på 3 eller 3 1/2 afhængig af, hvor koldt det er udenfor. Der er ingen grund til, at sidde og fryse - så sæt du dine radiator lidt op

Anmeld

6. december 2011

freiasmor

Carina1977 skriver:

Ja det er godt nok koldt nu !

vi har tændt helt op i stuen og på badeværelset - men det hjælper ikke en dyt ! så vi har tændt rimelig mange lys så der lige kan blive varmet igennem !

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Så hellere fryse??

Eiii Carinamus altså...din krop har ikke godt af kulde, det går ud over dine led og muskler.
Her banker radiatoren lystigt derudad og står på 4, for jeg kan ganske enkelt ikke tåle at blive kold, så får jeg bare ustyrlige smerter i hele bækkenet...selvom det lige pt er slemt nok i forvejen.

Kan du SÅ få noget varme på

Kærligst
Sussie

Du lyder som min mor haha  hendes er også skruet højere op. Vil bare ikke have eftersmæk i varme, så derfor sparer jeg...og jeg har normalt kunnet klare mig med at  den stod på 2½. Hmm skruer op på 3 og så heller ikke mere 

Men nu skal jeg snart ud af døren...så venter til jeg er kommet hjem.

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

MoarHvidovre skriver:

Hvorfor vil du ikke skrue højere op - 2 1/2 er ikke særlig meget. Vi har vores på 3 eller 3 1/2 afhængig af, hvor koldt det er udenfor. Der er ingen grund til, at sidde og fryse - så sæt du dine radiator lidt op

Fordi det altid har været varmt nok, hvis den stod på 2½  Men der er det ikke lige idag åbenbart.

Anmeld

6. december 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Du lyder som min mor haha  hendes er også skruet højere op. Vil bare ikke have eftersmæk i varme, så derfor sparer jeg...og jeg har normalt kunnet klare mig med at  den stod på 2½. Hmm skruer op på 3 og så heller ikke mere 

Men nu skal jeg snart ud af døren...så venter til jeg er kommet hjem.

Du kan jo få hævet dit ácontobeløb, så er du da helgarderet.

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Du kan jo få hævet dit ácontobeløb, så er du da helgarderet.

Haha ja det er jo rigtigt nok 

Nu er den skruet op på 3 i hvert fald, og det er da blevet bedre nu 

Anmeld

6. december 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Haha ja det er jo rigtigt nok 

Nu er den skruet op på 3 i hvert fald, og det er da blevet bedre nu 

Stor pige...vi kan ikke have du sidder og får frost i popo'en

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Stor pige...vi kan ikke have du sidder og får frost i popo'en

Haha det tror jeg ikke der er nogen risiko for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.