LunaLykke skriver:
Altså, min kæreste og jeg har altid givet hinanden ret dyre gaver. Jeg gav ham fx et ur i julegave og han gav mig smykker og undertøj bl.a. Men nu har vi en baby og sådan en er lidt dyr i drift, så vi har aftalt ikke at bruge så mange penge på julegaver i år.
Men, hvis vi IKKE havde lavet den aftale, så havde jeg købt gave til min kæreste for omkring 1500-2000 kroner. Og til min datter havde jeg nok brugt omkring 500-700 kroner (lidt begrænset hvad man kan købe til en pige på 5 mdr)
Jeg synes godt man må flotte sig lidt i julen, for hvis man ikke "må" i julen, hvornår må man så? 
tænker også lidt i de baner, en af mine venner kim sagde bare "hold kæft man snart er du jo fattig" fordi jeg har købt alle seaoner af sex and the city til hende fordi hun elsker dem, en ny badekåbe for synes hun skal have en ny stor varm en , så en halskæde og en ring med en halv blå sten i da vi har fået en dreng.
udover det skal vi på weekend tur på et hotel hvor hun får massage , en pedicure også er der spa hvis hun kan det. baby skal også med os.
også har vi brugt mange penge på baby ting, da han jo er 12 dage gammel. tænker ikke på hvad jeg får af hende, elsker hende bare så meget. 
Anmeld