Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

B&J

Jonas1989 skriver:

JA! Vi har fået os en skøn dreng og har en dejlig fremtid

tak for støtten.

nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

lycly

Jonas1989 skriver:

ja jeg er squ heldig at have hende  og vores lille baby.

nu hvor du lige er her, hvad er så "normalt" at bruge på julegaver til en baby? og kæresten? Har brugt ret mange penge denne jul  men hun bliver glad

Altså, min kæreste og jeg har altid givet hinanden ret dyre gaver. Jeg gav ham fx et ur i julegave og han gav mig smykker og undertøj bl.a. Men nu har vi en baby og sådan en er lidt dyr i drift, så vi har aftalt ikke at bruge så mange penge på julegaver i år. 

Men, hvis vi IKKE havde lavet den aftale, så havde jeg købt gave til min kæreste for omkring 1500-2000 kroner. Og til min datter havde jeg nok brugt omkring 500-700 kroner (lidt begrænset hvad man kan købe til en pige på 5 mdr) Jeg synes godt man må flotte sig lidt i julen, for hvis man ikke "må" i julen, hvornår må man så?

Anmeld

5. december 2011

Jonas1989

Maria-s skriver:

Ja man oplever lige pludselig en skrøbelighed der ikke var der før, og det ansvar man har taget på sig ved at få et barn sammen. Tro mig det kender jeg også til

hehe jamen mænd kan vel også blive grebet af "hormonerne"  

tjooo, måske.  tror mere bare lige at det er den der usikkerhed og det at jeg føler at jeg helst vil have hun har det så godt som hun kan have det, også kommer den der id*ot. hader ham virkelig, det er nok også derfor.

Anmeld

5. december 2011

Jonas1989

LunaLykke skriver:

Altså, min kæreste og jeg har altid givet hinanden ret dyre gaver. Jeg gav ham fx et ur i julegave og han gav mig smykker og undertøj bl.a. Men nu har vi en baby og sådan en er lidt dyr i drift, så vi har aftalt ikke at bruge så mange penge på julegaver i år. 

Men, hvis vi IKKE havde lavet den aftale, så havde jeg købt gave til min kæreste for omkring 1500-2000 kroner. Og til min datter havde jeg nok brugt omkring 500-700 kroner (lidt begrænset hvad man kan købe til en pige på 5 mdr) Jeg synes godt man må flotte sig lidt i julen, for hvis man ikke "må" i julen, hvornår må man så?

tænker også lidt i de baner, en af mine venner kim sagde bare "hold kæft man snart er du jo fattig" fordi jeg har købt alle seaoner af sex and the city til hende fordi hun elsker dem, en ny badekåbe for synes hun skal have en ny stor varm en , så en halskæde og en ring med en halv blå sten i da vi har fået en dreng.

udover det skal vi på weekend tur på et hotel hvor hun får massage , en pedicure også er der spa hvis hun kan det. baby skal også med os.

også har vi brugt  mange penge på baby ting, da han jo er 12 dage gammel. tænker ikke på hvad jeg får af hende, elsker hende bare så meget.

Anmeld

5. december 2011

lycly

Jonas1989 skriver:

tænker også lidt i de baner, en af mine venner kim sagde bare "hold kæft man snart er du jo fattig" fordi jeg har købt alle seaoner af sex and the city til hende fordi hun elsker dem, en ny badekåbe for synes hun skal have en ny stor varm en , så en halskæde og en ring med en halv blå sten i da vi har fået en dreng.

udover det skal vi på weekend tur på et hotel hvor hun får massage , en pedicure også er der spa hvis hun kan det. baby skal også med os.

også har vi brugt  mange penge på baby ting, da han jo er 12 dage gammel. tænker ikke på hvad jeg får af hende, elsker hende bare så meget.

Hun bliver over lykkelig for de gaver, det er helt sikkert ! Det man har allermest brug for som nybagt mor, er at have en kæreste der bare elsker og støtter en, det gør den første tid, så meget nemmere, så jeg synes ikke du skal holde dig tilbage fra at gøre det du synes hun fortjener

Anmeld

5. december 2011

Jonas1989

LunaLykke skriver:

Okay tak Skulle lige hører en kvinde's menning kan jo ikke spørger min kæreste

Anmeld

5. december 2011

lycly

Jonas1989 skriver:

Okay tak Skulle lige hører en kvinde's menning kan jo ikke spørger min kæreste

Nej, det kan du jo af gode grunde ikke Selvtak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.