mig og min dejlige kæreste har haft noget alene tid da den lille sov, som nu skal have mad.
det var dejligt at være sammen med hende lidt alene, men lige pludslig skriver hendes eks, og der tænker jeg bare "hvad vil han nu?" de har ikke snakket sammen i 6 år . (mig og min kæreste har været sammen i 7 år nu, og har fået os en lille dreng) men synes bare det squ er lidt mærkeligt at han skriver, hun havde ikke en gang hans nummer, og han sagde at han havde fundet hendes nummer på de gule sider, lige da mig og min kæreste kom sammen det 1 år var ham meget sur på mig fordi det var hende som slog op med ham , men på det tidspunkt var hun 13 så det de havde var ikke noget sådan særligt.
vi snakkede om det, og vi tænkte begge at det var mærkeligt, det sjove er bare at han kalder hende for skat og ringer hende op hele tiden, og han ved godt at vi lige har fået os en dreng.
Burde jeg bede ham om at skride? har fortalt hende at jeg ikke vil se ham eller komme i kontakt med ham , da han behandlede mig som lort den gang vi gik i skole sammen. (jeg gik i klasse med ham, og min kæreste gik i en klasse under os) hun siger at hun er ligeglad med ham, men burde jeg selv sige det til ham?
Anmeld