Hjælp... Hvad synes I om denne indbydelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Mira0911

M (: skriver:

Pyh, godt det ikke gjorde noget.. Det er en brist, kan ikke lade være..

Lige med det her gør det mig ikke noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

den bruges!?!?! Vi selv synes den er god og sjov... 

Hvad synes I? 

"Indbydelse til Barnedåb.
Kære………………………………………………………….........................................................................................
Da mine forældre synes jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde min familie og venner. Det vil derfor glæde mig at se Jer/Du i Alderslyst Kirke kl. 10.00 D. 5. Februar 2012 på Tulipanvej 15, 8600 Silkeborg.

For en god ordens skyld skal det oplyses at min mor og far har betalt billetten,, så entreen er gratis.
Når jeg har svømmet et par baner i bassinet, har jeg bedt mine forældre om at arrangere frokost nær vores hjem - Nemlig i Serup Forsamlingshus som ligger på Serup Tinghøjvej 2. Der vil være noget lækkert mad samt kagebord.
Min mor og far opfordre al parkering til at være langs Serup Kirke’s parkeringsplads, der er også enkelte pladser lige overfor forsamlingshuset..

Jeg har været sød ved mine forældre og sørget for personale i køkkenet så de kan nyde dagen sammen med mig og familien..

Det er mit ønske at dagen må forløbe godt!"

Super fed

Vi brugte den selv til Oscars dåb

Anmeld

5. december 2011

M (:

Mira0911 skriver:

Lige med det her gør det mig ikke noget... 

Jeg retter heller ikke i debatter o.l. men ville selv være ærgelig over en stavefejl i så vigtig en ting som invitationen til barnedåben! (:

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Super fed

Vi brugte den selv til Oscars dåb

Anmeld

6. december 2011

MelikkazMoar

Mira0911 skriver:

den bruges!?!?! Vi selv synes den er god og sjov... 

Hvad synes I? 

"Indbydelse til Barnedåb.
Kære………………………………………………………….........................................................................................
Da mine forældre synes jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde min familie og venner. Det vil derfor glæde mig at se Jer/Du i Alderslyst Kirke kl. 10.00 D. 5. Februar 2012 på Tulipanvej 15, 8600 Silkeborg.

For en god ordens skyld skal det oplyses at min mor og far har betalt billetten,, så entreen er gratis.
Når jeg har svømmet et par baner i bassinet, har jeg bedt mine forældre om at arrangere frokost nær vores hjem - Nemlig i Serup Forsamlingshus som ligger på Serup Tinghøjvej 2. Der vil være noget lækkert mad samt kagebord.
Min mor og far opfordre al parkering til at være langs Serup Kirke’s parkeringsplads, der er også enkelte pladser lige overfor forsamlingshuset..

Jeg har været sød ved mine forældre og sørget for personale i køkkenet så de kan nyde dagen sammen med mig og familien..

Det er mit ønske at dagen må forløbe godt!"

den er super god.. Humor er en fed ting til invitationer !

Anmeld

6. december 2011

Silas&Mille

Super sød indbydelse

Anmeld

6. december 2011

Mira0911

MelikkazMoar skriver:

den er super god.. Humor er en fed ting til invitationer !

Anmeld

6. december 2011

Mira0911

SilasMor skriver:

Super sød indbydelse

Tak skal du have... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.