Mira0911 skriver:
den bruges!?!?! Vi selv synes den er god og sjov...
Hvad synes I?
"Indbydelse til Barnedåb.
Kære………………………………………………………….........................................................................................
Da mine forældre synes jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde min familie og venner. Det vil derfor glæde mig at se Jer/Du i Alderslyst Kirke kl. 10.00 D. 5. Februar 2012 på Tulipanvej 15, 8600 Silkeborg.
For en god ordens skyld skal det oplyses at min mor og far har betalt billetten,, så entreen er gratis.
Når jeg har svømmet et par baner i bassinet, har jeg bedt mine forældre om at arrangere frokost nær vores hjem - Nemlig i Serup Forsamlingshus som ligger på Serup Tinghøjvej 2. Der vil være noget lækkert mad samt kagebord.
Min mor og far opfordre al parkering til at være langs Serup Kirke’s parkeringsplads, der er også enkelte pladser lige overfor forsamlingshuset..
Jeg har været sød ved mine forældre og sørget for personale i køkkenet så de kan nyde dagen sammen med mig og familien..
Det er mit ønske at dagen må forløbe godt!"
Har ikke læst hele tråden, men har tilladt mig at rette komma/stavefejl.. Synes dog det er rigtig sødt (:
"Indbydelse til Barnedåb.
Kære………………………………………………………….........................................................................................
Da mine forældre synes jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde min familie og venner. Det vil derfor glæde mig at se Jer/Dig i Alderslyst Kirke kl. 10.00 D. 5. Februar 2012 på Tulipanvej 15, 8600 Silkeborg.
For en god ordens skyld skal det oplyses, at min mor og far har betalt billetten, så entreen er gratis.
Når jeg har svømmet et par baner i bassinet, har jeg bedt mine forældre om at arrangere frokost nær vores hjem - Nemlig i Serup Forsamlingshus, som ligger på Serup Tinghøjvej 2. Der vil være noget lækkert mad samt kagebord.
Min mor og far opfordrer al parkering til at være langs Serup Kirke’s parkeringsplads, der er også enkelte pladser lige overfor forsamlingshuset..
Jeg har været sød ved mine forældre og sørget for personale i køkkenet så de kan nyde dagen sammen med mig og familien..
Det er mit ønske at dagen må forløbe godt!"