Hjælp... Hvad synes I om denne indbydelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Super sød.. jeg ahr bare et problem med det der "nødsaget".. For mig lyder det som om hun ikke er ligeglad med dåben, ikke vil holde den..
Ved godt det måske er lidt LALA, men jeg blvier lidt stødt over det.
EJ det lyder underligt det ejg siger. hehe..
SÅ ville bare skrive så derfor vil jeg invitere jer til fest. Det vil glæde mig at se...

Eller sådan noget.

RETTELSE : Ville skrive: og derfor vil jeg indkalde familie og venner til fest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Den lykkelige

Mira0911 skriver:

Det er nu meget normalt at skrive det er mit ønske at dagen må forløbe godt... 

Jeps har set fejlen... 

Nå ok har bare aldrig oplevet man skriver "godt"... men mere f.eks. afslappet eller stille og roligt osv.. Så folk ved mht påklædning, stemning osv...

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

signe. skriver:

Super! Ja, den havde jeg ikke hørt fær, synes den er ret skæg.

Forresten, det er mig der er signe.87 på wordfeud

Hehe undrede mig også over hvem det var... 

Hehe ja den er god... 

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

Nå ok har bare aldrig oplevet man skriver "godt"... men mere f.eks. afslappet eller stille og roligt osv.. Så folk ved mht påklædning, stemning osv...

Okey, har nu set mange indbydelser hvor det har stået i... 

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

Mira0911 skriver:

Okey, har nu set mange indbydelser hvor det har stået i... 

Ok jamen så er det jo bare fint...

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Super sød.. jeg ahr bare et problem med det der "nødsaget".. For mig lyder det som om hun ikke er ligeglad med dåben, ikke vil holde den..
Ved godt det måske er lidt LALA, men jeg blvier lidt stødt over det.
EJ det lyder underligt det ejg siger. hehe..
SÅ ville bare skrive så derfor vil jeg invitere jer til fest. Det vil glæde mig at se...

Eller sådan noget.

RETTELSE : Ville skrive: og derfor vil jeg indkalde familie og venner til fest.

Det er straks rettet... 

Anmeld

5. december 2011

Laulund87

Åhh den har jeg set før.. Er blevet inviteret til dåb hvor den blev brugt. Bryder mig ikke om den

Men hvis det er den i vil bruge, er det den i skal bruge

Anmeld

5. december 2011

FrkT

Synes den er fin, bortset fra to ting;

• Der skal stå dig i stedet for du i sætningen med at det vil glæde mig at se....
  • Bryder mig ikke om det med at for god ordens skyld skal det oplyses at mor og far har betalt billetten, så entréen er gratis... synes måske det er en unødvendig ting at skrive, og så virker det sådan lidt.. jeg ved ikke... højrøvet i det på en måde.

Men kan rigtig godt lide at den er skrevet fra Linas synsvinkel i stedet for jeres 

Ved alle I inviterer hvor Serup ligger? Ellers tænker jeg måske I lige skulle tilføje postnummeret dertil også 

Og endnu en .... synes det er super I har skrevet parkeringsmulighederne ind i, for når man skal til fest er det sidste man har lyst til da at skulle køre forvirret og stresset rundt og lede efter en plads! 

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Det er straks rettet... 

Håber det gav mening. Nødsaget er for mig bare altid forbundet med noget negativ - jeg er nødsaget til at gå af med min hund, jer er nødsaget til at forlade min mand, jeg er nødsaget til at tage det ehr lorte job, jeg er nødsaget til at holde fest for det forventes af mig, jeg er nødsaget til...... hehe

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Synes den er fin, bortset fra to ting;

• Der skal stå dig i stedet for du i sætningen med at det vil glæde mig at se....
  • Bryder mig ikke om det med at for god ordens skyld skal det oplyses at mor og far har betalt billetten, så entréen er gratis... synes måske det er en unødvendig ting at skrive, og så virker det sådan lidt.. jeg ved ikke... højrøvet i det på en måde.

Men kan rigtig godt lide at den er skrevet fra Linas synsvinkel i stedet for jeres 

Ved alle I inviterer hvor Serup ligger? Ellers tænker jeg måske I lige skulle tilføje postnummeret dertil også 

Og endnu en .... synes det er super I har skrevet parkeringsmulighederne ind i, for når man skal til fest er det sidste man har lyst til da at skulle køre forvirret og stresset rundt og lede efter en plads! 

Håber nu familien kan se at det er fra Lina's synsvinkel med billetten... Tror nu også de kan se det sjove i det og at det kun er den ene gang... 

Puh hvis jeg skriver postnummeret på, så ligger min familie og køre rundt i lemming.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.