Jobsituationen... grrrr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Den lykkelige

oerbaek skriver:

jeg har lidt dagpenge periode tilbage men derefter kommer der ingen penge i kassen, så SKAL finde et job...

Jo ok.. og du er ikke berettiget til kontanthjælp??
Det vildt det skal være så svært.. man kan kun tage hvad som helst... ingengang stille krav eller sortere.. der er jo intet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

oerbaek

Den lykkelige skriver:

Jo ok.. og du er ikke berettiget til kontanthjælp??
Det vildt det skal være så svært.. man kan kun tage hvad som helst... ingengang stille krav eller sortere.. der er jo intet....

nej jeg er ikke berettiget til kontant hjælp da jeg er gift, så vi skal leve for min mands indtægt... det er bare ikke nemt når man bor i hus og har 3 børn... syns virkelig ikke det er nogle fair regler der er lavet med dagpengene..... så hvis jeg ikke finder et arbejde så kan vi vinke farvel til vores hus..... 

Anmeld

6. december 2011

Silas&Mille

Godt nok går der lige nogle måneder inden jeg skal på jobmarkedet igen (for real), har lige en barsel mere der skal overstås

Men jeg holder øje med flere jobsider og umiddelbart ville jeg have rigtig mange muligheder for at søge job allerede nu

Men det afhænger selvfølgelig også af hvilken branche man skal/vil søge indenfor

Anmeld

6. december 2011

oerbaek

SilasMor skriver:

Godt nok går der lige nogle måneder inden jeg skal på jobmarkedet igen (for real), har lige en barsel mere der skal overstås

Men jeg holder øje med flere jobsider og umiddelbart ville jeg have rigtig mange muligheder for at søge job allerede nu

Men det afhænger selvfølgelig også af hvilken branche man skal/vil søge indenfor

ja det er rigtigt men jeg tror også det afhænger meget af hvor man bor henne, her i Kalundborg og omegn er der ikke meget at søge da alle byer er mindre byer syns jeg så det er svært at finde noget her omkring... og jeg har ikke mulighed for at have transport på flere timer hver vej da jeg har 3 børn der skal hentes hver dag, så det hele skal jo hænge sammen

Anmeld

6. december 2011

Den lykkelige

oerbaek skriver:

ja det er rigtigt men jeg tror også det afhænger meget af hvor man bor henne, her i Kalundborg og omegn er der ikke meget at søge da alle byer er mindre byer syns jeg så det er svært at finde noget her omkring... og jeg har ikke mulighed for at have transport på flere timer hver vej da jeg har 3 børn der skal hentes hver dag, så det hele skal jo hænge sammen

Ja jeg har præcis samme problem.. inden min datter havde jeg bare taget et i kbh eller noget.. men nu har man jo ligeom noget andet man skal passe også...

Anmeld

6. december 2011

Den lykkelige

Ja det har meget at gøre med branche og kvalifikationer.. men jeg synes selv jeg har en del kort på hånden... men stadig intet.. måske max 3 jeg vil søge..
Men her i kalundborg er der bare intet.. kigger jeg job i københavn og omegn ville jeg sagtens kunne finde en masse..

Anmeld

6. december 2011

SussieThyssen

Den lykkelige skriver:

Skal fra barsel om 5 uger og sidder og kigger stillingsopslag...  eller dvs mangel på samme.. der er jo næsten INTET
Ej jeg bliver helt paranoid ved tanken om jeg ikke finder noget på de her 5 uger...
Det sku lige før vi bare begynder projekt baby nr. 2.......
Andre der bare ikke kan finde noget job??

Jobmarkedet er jo ikke ligefrem overbooket for tiden...det er der rigtigt mange, der kan skrive under på.

Hvad søger du inden for??
Og inden for hvilken landsdel??

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2011

grøn · ært

Jepjep! Her kender vi det også aaalt for godt. Jeg har gået ledig siden april og der har bare INTET været for mig at søge. (Jeg er så heller ikke uddannet noget - og min skole starter først september 2012). Min kæreste blev udd. pædagog for et år siden og har endnu ikke fået fast arbejde Silkeborg er bare lagt øde, hvad fastansættelse angår. 

Han har dog lige i dag været til jobsamtale og vi krydser fingre!!!!!!! 

Anmeld

6. december 2011

Louiiiise

Vi kender også til det herhjemme Jeg er sygemeldt med bækkenløsning siden september. Manden blev fyret i oktober, han har søgt og søgt. Han skal så til jobsamtale i morgen vedr et vikariat som Mekaniker  

Anmeld

6. december 2011

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

Jobmarkedet er jo ikke ligefrem overbooket for tiden...det er der rigtigt mange, der kan skrive under på.

Hvad søger du inden for??
Og inden for hvilken landsdel??

Kærligst
Sussie

Jeg har en HG2..
Derudover har jeg en detailuddannelse med speciale i sko..
Derudover har jeg studeret halvandet år på pædagogseminariet.. Med praktikker..
Derudover en advokatsekretæruddannelse..
Jeg har MEGET erfaring fra kontor samt butik..
Derudover har jeg arbejdet som rengørings medarbejder på Novo Nordisk.. og har også erfaring derfra..
Så jeg kan jo søge næsten alt..
Jeg søger alt indenfor butik, service, rengøring, kontor, kontorelev, pædagogmehjælper osv..
Men svært er det sku..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.