Jobsituationen... grrrr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Den lykkelige

Skal fra barsel om 5 uger og sidder og kigger stillingsopslag...  eller dvs mangel på samme.. der er jo næsten INTET
Ej jeg bliver helt paranoid ved tanken om jeg ikke finder noget på de her 5 uger...
Det sku lige før vi bare begynder projekt baby nr. 2.......
Andre der bare ikke kan finde noget job??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

LLN

Kender det godt - det barselsvikariat jeg er i slutter til januar, og der er desværre ikke mulighed for at blive forlænget selv om jeg er glad for at være der og de er glade for mig. Sover dårligt om natten ved tanke om at jeg skal på dagpenge igen.

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

LLN skriver:

Kender det godt - det barselsvikariat jeg er i slutter til januar, og der er desværre ikke mulighed for at blive forlænget selv om jeg er glad for at være der og de er glade for mig. Sover dårligt om natten ved tanke om at jeg skal på dagpenge igen.

Ja har det ligesom dig.. er bare blevet så trist, har kort lunte og er fraværende osv pga jeg bare tænker SÅ meget på det job eller det manglende job..  og kan ikke sove når jeg ligger mig fordi jeg tænker, tænker og tænker...
Utrolig det skal være så svært...

Anmeld

5. december 2011

oerbaek

Den lykkelige skriver:

Skal fra barsel om 5 uger og sidder og kigger stillingsopslag...  eller dvs mangel på samme.. der er jo næsten INTET
Ej jeg bliver helt paranoid ved tanken om jeg ikke finder noget på de her 5 uger...
Det sku lige før vi bare begynder projekt baby nr. 2.......
Andre der bare ikke kan finde noget job??

uhhh jeg har det på samme måde jeg skal ud i februar og jeg har det allerede skidt med at jeg ikke har noget at vende tilbage til... og nej her i byen er der i hvertfald ikke nogle jobs at komme efter syns jeg.... 

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

oerbaek skriver:

uhhh jeg har det på samme måde jeg skal ud i februar og jeg har det allerede skidt med at jeg ikke har noget at vende tilbage til... og nej her i byen er der i hvertfald ikke nogle jobs at komme efter syns jeg.... 

Ja jeg skal tilbage 16 januar.. Er du på dagpenge eller kh?? Nej kalundborg, holbæk, slagelse osv hvor vi kan arbejde er der bare INTET!!!

Anmeld

5. december 2011

LLN

Den lykkelige skriver:

Ja jeg skal tilbage 16 januar.. Er du på dagpenge eller kh?? Nej kalundborg, holbæk, slagelse osv hvor vi kan arbejde er der bare INTET!!!

Samme område jeg søger i, dog ikke Holbæk, men mere Sorø Ringsted.

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

LLN skriver:

Samme område jeg søger i, dog ikke Holbæk, men mere Sorø Ringsted.

Ja der kigger jeg også efter stillinger i.. Men ja der er da heller intet..

Anmeld

5. december 2011

norenberg

min barsel slutter 19 januar og har søgte de sidste 3 mdr uden held...jeg har ingen ting at vende tilbage til hverken dagpenge eller kontant hjælp....og pt sidder vi med to huse...hvor vi har prøvet at sælge det ene i 2 år...og så har vi 3 små unger...manden har heller ingen job er på fleks ydelse som kun er 91 % af dagpenge satsen....så det hele er knap så fedt....

Anmeld

5. december 2011

oerbaek

Den lykkelige skriver:

jeg har lidt dagpenge periode tilbage men derefter kommer der ingen penge i kassen, så SKAL finde et job...

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

norenberg skriver:

min barsel slutter 19 januar og har søgte de sidste 3 mdr uden held...jeg har ingen ting at vende tilbage til hverken dagpenge eller kontant hjælp....og pt sidder vi med to huse...hvor vi har prøvet at sælge det ene i 2 år...og så har vi 3 små unger...manden har heller ingen job er på fleks ydelse som kun er 91 % af dagpenge satsen....så det hele er knap så fedt....

Ej nej nej nej   
Shit en situation?? Hvordan får i penge til at leve?? også med 3 børn???
Årh håber for dig der kommer noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.