Nogen der ser "Mig og min mor"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

H+S Skjolgborg.

LunaLykke skriver:

Ja, hun er bare møgforkælet, og total respektløs overfor hendes mor, som faktisk har reddet hendes røv, så mange gange og gjort alt for hende og sønnen.

nemlig kan kun sig S..

pæner ord er der ikke for det.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

lukasmor

LunaLykke skriver:

Nu har jeg indtil videre kun set 1½ afsnit, og kan egentlig meget godt lide Joy, hun er jo bare som mange andre 23-årige, og med samme behov. Hun har bare en mor, der ikke kan underholde sig selv, eller klare sig uden at sove sammen med sin datter hver weekend. Pinligt

så har du nok ikke set de slemme endnu hehe hun er ikke så slem mens hun har kæreste

Anmeld

5. december 2011

lycly

Lukasmor skriver:

så har du nok ikke set de slemme endnu hehe hun er ikke så slem mens hun har kæreste

Nå, ja okay

Anmeld

5. december 2011

annec

LunaLykke skriver:

Har lige fået købt den store pakke fra yousee og kan nu se yndlingskanalen: Kanal 4  

Så lige nu sidder jeg og ser "Mig og min mor". Stella og hendes mors forhold er jo som det altid har været, underligt. Hende der skal giftes har et, synes jeg, normalt sundt forhold til sin mor.

Men Joy derimod! Hold da kæft, hendes mor lever da igennem sin datter? Hun har da slet ikke kappet navlestrengen endnu, stakkels Joy! 

Årh, tror bare lige jeg skulle lufte min forargelse 

Hvad koster den store pakke fra yousee?

Anmeld

5. december 2011

l.kjoeller

LunaLykke skriver:

Har lige fået købt den store pakke fra yousee og kan nu se yndlingskanalen: Kanal 4  

Så lige nu sidder jeg og ser "Mig og min mor". Stella og hendes mors forhold er jo som det altid har været, underligt. Hende der skal giftes har et, synes jeg, normalt sundt forhold til sin mor.

Men Joy derimod! Hold da kæft, hendes mor lever da igennem sin datter? Hun har da slet ikke kappet navlestrengen endnu, stakkels Joy! 

Årh, tror bare lige jeg skulle lufte min forargelse 

Vil give jer ret. men tror dog det er svært at gøre sig klog på ud fra et tv show. det er klippet sammen som kanal 4 syns det er bedst tv trods alt.

Anmeld

5. december 2011

lycly

annec skriver:

Hvad koster den store pakke fra yousee?

Omkring 400 kroner, men vi giver kun 315 eller sådan, fordi grundpakken bliver betalt via huslejen. Så vi skal kun betale for de kanaler vi får som ikke var med i grundpakken. Men ellers koster den vist 400 kroner om måneden . Du kan evt se her:  http://yousee.dk/Tv/Tv-pakker_og_kanaler.aspx

Anmeld

5. december 2011

lycly

l.kjoeller skriver:

Vil give jer ret. men tror dog det er svært at gøre sig klog på ud fra et tv show. det er klippet sammen som kanal 4 syns det er bedst tv trods alt.

Det har du ret i Men nogle af de ting moren siger, er ikke bare noget der er klippet sammen. Der er hun bare snotdum og irriterende

Anmeld

5. december 2011

l.kjoeller

LunaLykke skriver:

Det har du ret i Men nogle af de ting moren siger, er ikke bare noget der er klippet sammen. Der er hun bare snotdum og irriterende

Ja. nogen gange lyder hun som om hun er dummere end en foliebakke til en lørdagskylling indrømmet hehe

Anmeld

5. december 2011

lycly

l.kjoeller skriver:

Ja. nogen gange lyder hun som om hun er dummere end en foliebakke til en lørdagskylling indrømmet hehe

Haha, kunne ikke sige det bedre selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.