Nogen der ser "Mig og min mor"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. december 2011

lycly

Har lige fået købt den store pakke fra yousee og kan nu se yndlingskanalen: Kanal 4  

Så lige nu sidder jeg og ser "Mig og min mor". Stella og hendes mors forhold er jo som det altid har været, underligt. Hende der skal giftes har et, synes jeg, normalt sundt forhold til sin mor.

Men Joy derimod! Hold da kæft, hendes mor lever da igennem sin datter? Hun har da slet ikke kappet navlestrengen endnu, stakkels Joy! 

Årh, tror bare lige jeg skulle lufte min forargelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Fru.Mäes <3

Har det på samme måde som dig!!! Godt det ikke er min MOR der opfører sig sådan!!!

Stakkels Joy - hun kan intet uden hendes Mor føler sig udenfor!!

Anmeld

5. december 2011

lycly

<3 skriver:

Har det på samme måde som dig!!! Godt det ikke er min MOR der opfører sig sådan!!!

Stakkels Joy - hun kan intet uden hendes Mor føler sig udenfor!!

Det må være forfærdeligt ikke at kunne være sammen med sin kæreste, som man er smaskforelsket i, uden at skulle have dårlig samvittighed over for sin mor! 

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

jeg ville sgu hellere have en mor som joys mor end jeg ville have min egen mor.. 

jeg tror der er mange der har usunde forhold til deres forældre i en eller anden form.. 

Anmeld

5. december 2011

lukasmor

Puha ja den navlestreng er en stor metalkæde!
Bryder mig nu heller ikke om den måde Joy opfører sig på men kan ikke rigtig synes noget dårligt om hende da man ved hvor det kommer fra!

Anmeld

5. december 2011

lycly

Lukasmor skriver:

Puha ja den navlestreng er en stor metalkæde!
Bryder mig nu heller ikke om den måde Joy opfører sig på men kan ikke rigtig synes noget dårligt om hende da man ved hvor det kommer fra!

Nu har jeg indtil videre kun set 1½ afsnit, og kan egentlig meget godt lide Joy, hun er jo bare som mange andre 23-årige, og med samme behov. Hun har bare en mor, der ikke kan underholde sig selv, eller klare sig uden at sove sammen med sin datter hver weekend. Pinligt

Anmeld

5. december 2011

H+S Skjolgborg.

LunaLykke skriver:

Har lige fået købt den store pakke fra yousee og kan nu se yndlingskanalen: Kanal 4  

Så lige nu sidder jeg og ser "Mig og min mor". Stella og hendes mors forhold er jo som det altid har været, underligt. Hende der skal giftes har et, synes jeg, normalt sundt forhold til sin mor.

Men Joy derimod! Hold da kæft, hendes mor lever da igennem sin datter? Hun har da slet ikke kappet navlestrengen endnu, stakkels Joy! 

Årh, tror bare lige jeg skulle lufte min forargelse 

lige mine ord

syntes Stella er en forkælde møjunge.Men godt der er komme rammer på med af ryde op lave mad osv.Hun gik helt amok med det med hendes bil og ikke kunne låne mors hele dagen da moren skulle nået der sidste gang hold kæft tænkte jeg en snotunge og hendes sprog hun har en søn for d da..

Henriette

Anmeld

5. december 2011

H+S Skjolgborg.

LunaLykke skriver:

Nu har jeg indtil videre kun set 1½ afsnit, og kan egentlig meget godt lide Joy, hun er jo bare som mange andre 23-årige, og med samme behov. Hun har bare en mor, der ikke kan underholde sig selv, eller klare sig uden at sove sammen med sin datter hver weekend. Pinligt

hun er sød Joy.Moren derimod skulle nok finde en hoppy ind kun sin datter.

Henriette

Anmeld

5. december 2011

lycly

Henriette Skjoldborg skriver:

lige mine ord

syntes Stella er en forkælde møjunge.Men godt der er komme rammer på med af ryde op lave mad osv.Hun gik helt amok med det med hendes bil og ikke kunne låne mors hele dagen da moren skulle nået der sidste gang hold kæft tænkte jeg en snotunge og hendes sprog hun har en søn for d da..

Henriette

Ja, hun er bare møgforkælet, og total respektløs overfor hendes mor, som faktisk har reddet hendes røv, så mange gange og gjort alt for hende og sønnen.

Anmeld

5. december 2011

lycly

Henriette Skjoldborg skriver:

hun er sød Joy.Moren derimod skulle nok finde en hoppy ind kun sin datter.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.