Jeg orker ikke mere.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Maja_4000

Det her er SLET ikke det svar du vil have Men jeg sov først igennem da jeg var 7 år Og mine forældre rendte også til alle mulige "kloge" mennesker med mig .. Jeg fejlede ikke noget .. Jeg ville bare ikke sove :b
Den dag idag , vågner jeg stadig (næsten) hver nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Loa

STN skriver:

det lyder hårdt...

Hvis det var mig ville jeg prøve at være lidt "hård i filten", og så konsekvent give hende sutten HVER gang hun vågner (som du sikkert gør), og når hun så vågner og kravler over I jeres seng, så bære hende tilbage HVER gang, så hun forstår, at hun SKAL sove i sin egen seng... ved ikke om du har prøvet det....?

Ellers skal hun måske have sit eget værelse...??  

Hun har været på eget værelse. Rykkede hende ind da hun var 12 måneder. Det gik fint en periode, dog vågnede hun stadig en 3-5 gange. Men pludselig blev det mere og mere hun vågnede, og til sidst orkede vi ikke at skulle rende derind så mange gange. Så kom hun ind ved siden af os igen. 

Vi prøver virkelig at være hårde, og hun får sutten hver gang, medmindre hun beder om vand, så får hun lige vand først. 

Vi håbede bare hun fik mere ro/tryghed ved at få lov at ligge oppe ved os, men tydeligvis ikke..... 

Anmeld

5. december 2011

Loa

Maja_4000 skriver:

Det her er SLET ikke det svar du vil have Men jeg sov først igennem da jeg var 7 år Og mine forældre rendte også til alle mulige "kloge" mennesker med mig .. Jeg fejlede ikke noget .. Jeg ville bare ikke sove :b
Den dag idag , vågner jeg stadig (næsten) hver nat

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 

Anmeld

5. december 2011

Nadia&Daniel

Loa skriver:

Det er bare SÅ hårdt, og der MÅ findes en løsning....

Orker det snart ikke mere...... 

Tak for 

Jeg HADER når klokken er ved at være sengetid - for jeg VED hvor hårdt det bliver ser frem til næste morgen

Anmeld

5. december 2011

AmalieLaursen

Jamen i så fald er jeg lidt blank.Måske er det fordi hun ikke spiser nok inden hun skal i seng også vågner for at spise , og bliver ved med at vågne.Det kan også bare være at hun er urolig om natten, og vokser fra detSå vidt jeg ved kan man ingen ting rigtig gøre da hun har den alder hun har.Det eneste der skal til er omsorg, og på samme tid lidt af en hårdhånd.Jeg tror ikke såsom der rigtig er nogen hjælpemiddle desværre.Vores dreng er kun 12 dage gamle og sover hele natten ved mindre han er sulten eller har mistet sin sut.

Anmeld

5. december 2011

Loa

Nadia&Daniel skriver:

Jeg HADER når klokken er ved at være sengetid - for jeg VED hvor hårdt det bliver ser frem til næste morgen

Det mærkelige er nemlig, at der 9 ud af 10 gange ingen problemer er med at putte hende. 

Det er først når hun har sovet en time eller to, så starter det, og så kører det ellers hele natten.....

Glæder mig ikke engang til næste morgen, for så ved jeg at jeg skal op på arbejde, uden den mindste smule overskud.....

Anmeld

5. december 2011

Loa

AmalieLaursen skriver:

Jamen i så fald er jeg lidt blank.Måske er det fordi hun ikke spiser nok inden hun skal i seng også vågner for at spise , og bliver ved med at vågne.Det kan også bare være at hun er urolig om natten, og vokser fra detSå vidt jeg ved kan man ingen ting rigtig gøre da hun har den alder hun har.Det eneste der skal til er omsorg, og på samme tid lidt af en hårdhånd.Jeg tror ikke såsom der rigtig er nogen hjælpemiddle desværre.Vores dreng er kun 12 dage gamle og sover hele natten ved mindre han er sulten eller har mistet sin sut.

Tænkte nemlig også det kunne være sult, men hun æder som en hest i vuggestuen, så derfor siger pædagogerne dernede at hun måske ikke spiser så meget aftensmad, men det burde ikke være årsag til hun vågner om natten... 

Så er det sgu snart svært at vide hvad der er årsagen.....

Tænker også at hun en dag vel vokser sig fra det, men gud hvor måtte det bare gerne være snart....

Puha du er heldig. Håber det varer ved

Anmeld

5. december 2011

DK

Køb en af de der rejsesenge med "tag" på hvor man ikke kan kravle ud. Er det babybjørn?

Og så tilbage på værelset med hende. Det er da ALT for fristende for hende at "vågne meget" og kravle op til jer. Plus VILDT forstyrrende for jer, så kan i da heller ikke sove.

Få en madras ud i gangen foran døren til hendes værelse og så kan i skiftes hver anden dag til at tage vagten derinde. Min SP siger at man kan give sutten hver 7 min. og lægge barnet ned (uden at tale eller noget). Prøve med det. Igen og igen og igen. Og så glæd dig til næste nat hvor det er dig der har soveværelset helt i ro og fred!!

Jeg er sikker på at det hjælper for hende at sover både alene og vide at hun ikke kan eller må komme ud før det er morgen.

Anmeld

5. december 2011

Corn

DK skriver:

Køb en af de der rejsesenge med "tag" på hvor man ikke kan kravle ud. Er det babybjørn?

Og så tilbage på værelset med hende. Det er da ALT for fristende for hende at "vågne meget" og kravle op til jer. Plus VILDT forstyrrende for jer, så kan i da heller ikke sove.

Få en madras ud i gangen foran døren til hendes værelse og så kan i skiftes hver anden dag til at tage vagten derinde. Min SP siger at man kan give sutten hver 7 min. og lægge barnet ned (uden at tale eller noget). Prøve med det. Igen og igen og igen. Og så glæd dig til næste nat hvor det er dig der har soveværelset helt i ro og fred!!

Jeg er sikker på at det hjælper for hende at sover både alene og vide at hun ikke kan eller må komme ud før det er morgen.

Og her kunne jeg ikke være mere enig...

Anmeld

5. december 2011

Loa

DK skriver:

Puha det lyder hårdt, men rejsesengen med tag på...... (Gud hvor er jeg svag) 

Men kan da godt se vi er nødt til at prøve alt efterhånden. Det med madrassen lyder som en god idé, så den ene part kan få søvn.... 

Når du skriver hver 7 minut, mener du så man skal vente fra hun vågner og begynder at brokke sig, til der er gået 7 min, og så først give hende sutten der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.