Front glas på iphone 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

FamilenStorm

Mirjam123 skriver:

Til min forsikring eller hvad?

Jeps :-)

Har også selv haft smadret mit glas og der dækkede forsikringen også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Dinsen

Ved de her er dygtige... Men det koster 1300. så det et jo også en slant.. 

http://irep.dk/priser/iphone/4

Anmeld

7. december 2011

lucas<3

Mirjam123 skriver:

Tabte min iphone 4 imorges og front glasset er flækket..

Nogen der ved om det er til at betale sig fra et nyt? uden at koste en bondegård ?

Jeg spurgte mit selvskab de skal ha 2400 for og skifte det.. syns jeg er mange penge.

Anmeld

7. december 2011

FamilenStorm

lucas<3 skriver:

Jeg spurgte mit selvskab de skal ha 2400 for og skifte det.. syns jeg er mange penge.

Det lyder godt nok af meget... Hvilket teleselvskab har du? Hos 3 mener jeg at jeg gave 1300, som forsikringen så dækkede..

For de skifter nemlig ikke glasset, du får bare en ny, da de ikke laver rep. på Iphones..

Anmeld

7. december 2011

lucas<3

FamilenStorm skriver:

Det lyder godt nok af meget... Hvilket teleselvskab har du? Hos 3 mener jeg at jeg gave 1300, som forsikringen så dækkede..

For de skifter nemlig ikke glasset, du får bare en ny, da de ikke laver rep. på Iphones..

Jeg har Telenor...

Anmeld

7. december 2011

Stine85

Øv at du bor så langt væk  Kender en der kan skifte det billigt. Ved ikke hvad prisen på et skærm-skift alene koster. Men et farveskift og ny skærm koster 800,- 

Anmeld

7. december 2011

CRS

Mirjam123 skriver:

Tabte min iphone 4 imorges og front glasset er flækket..

Nogen der ved om det er til at betale sig fra et nyt? uden at koste en bondegård ?

359 kroner hos mytrendyphone.dk det ikke så slemt hvis du sku være heldig at kende en der kan skifte det for dig... Det så inkl nyt glas og touch layer.

hvis de skal skifte det for dig koster det 1100 kroner, men det fordi det halv svært, det tager ca en time at skille den ad og samle igen fordi man skal være forsigtig. også kræver det også lidt special værktøj...

Anmeld

7. december 2011

Orkide86

Stine85 skriver:

Øv at du bor så langt væk  Kender en der kan skifte det billigt. Ved ikke hvad prisen på et skærm-skift alene koster. Men et farveskift og ny skærm koster 800,- 

Hvor er det henne?

Anmeld

7. december 2011

NJN

Hvis du er fra nordjylland, skulle det kunne gøres rimelig billigt.. Til 500 kr mener jeg det er.. Dog ved jeg ikke hvor i aalborg det er, men kan finde ud af det.

Anmeld

7. december 2011

Orkide86

NJN skriver:

Hvis du er fra nordjylland, skulle det kunne gøres rimelig billigt.. Til 500 kr mener jeg det er.. Dog ved jeg ikke hvor i aalborg det er, men kan finde ud af det.

Må du meget gerne undersøge Jeg bor i brønderslev så det er ikke så langt fra aalborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.