Front glas på iphone 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Orkide86

Tabte min iphone 4 imorges og front glasset er flækket..

Nogen der ved om det er til at betale sig fra et nyt? uden at koste en bondegård ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Nenus

Mirjam123 skriver:

Nogen der ved om det er til at betale sig fra et nyt? uden at koste en bondegård ?

Jeg mener at have set det til 700 kr, hvor man selv skal skifte det.. Problemet er, at glas og skærm er limet sammen på 4'eren..

Anmeld

5. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg fik afvide da jeg købte min at det koster 1800 kr

Anmeld

5. december 2011

Noahmor

Mirjam123 skriver:

jeg har lige fået det gjort til 1200.

der er vist et sted i københavn, der gør det billigere, men så skal man jo sende sin tlf ind

Anmeld

5. december 2011

Lotus86

Hvis du bor nær København, er der er sted tæt ved Nørreport station, hvor det vidst koster 600 kr. Og så er telefonen klar efter et par timer eller tre.

Anmeld

5. december 2011

S.Maria

Hvis du har mod på at skifte den selv eller få nogen til det er jeg sikker på det kan købes på eBay billigt, men så er der nok ikk garanti på den mere hvis man begynder og pille ved den selv.

Anmeld

5. december 2011

Benjamins'mor

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i Viborg kan du få det skiftet til sølle 450 kr.

Anmeld

5. december 2011

sarahb

S.Maria skriver:

Hvis du har mod på at skifte den selv eller få nogen til det er jeg sikker på det kan købes på eBay billigt, men så er der nok ikk garanti på den mere hvis man begynder og pille ved den selv.

vi har prøvet og det er ikke ægte materialer, og touchen virker ikk. Desværre..
Det er nok ikke alle, men det kit vi bestilte var skidt....

Anmeld

5. december 2011

FamilenStorm

Mirjam123 skriver:

Hvis du sender den ind til rep, der hvor du har købt den, bytter de den til en ny, til 1300 mener jeg, du kan evt melde det til forsikringen, så betaler de..

Min mand væltede på cyklen i dag, hvor han også knuste glasset på hans iphone4, og de dækker det..

Anmeld

5. december 2011

Orkide86

FamilenStorm skriver:

Hvis du sender den ind til rep, der hvor du har købt den, bytter de den til en ny, til 1300 mener jeg, du kan evt melde det til forsikringen, så betaler de..

Min mand væltede på cyklen i dag, hvor han også knuste glasset på hans iphone4, og de dækker det..

Til min forsikring eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.