Anonym skriver:
Ja som overskriften lyder, så hader jeg at være gravid!!!
Føler jeg går glip af en hel masse.. 

Folk tager til den ene julefrokost efter den anden..
Er begyndt at se en fyr, som sender blandede signaler, og så tænker jeg bare om han overhovedet gider være sammen med en der er gravid

Tuder sådanset konstant i øjeblikket

Kan snart ikke holde det ud mere
Måske går du glip af en del, men til gengæld oplever du noget så fantastisk som nogle kvinder vil give deres højre arm for at prøve.
Prøv at tænk på alle de ting du egentlig oplever uden du ved det, hvordan det lille menneske indeni dig vokser for hver dag, alle de små ting der sker med din krop, hvordan din mave bliver større og smukkere og hvordan du nok begyndende kan mærke det lille væsen.
Prøv at undgå at tænke på alle de negative ting omkring din graviditet, for egentlig vil jeg sige at det er en helt ny fantastisk verden du er på vej ind i, nyd det! når din baby først er i dine arme, betyder julefrokoster, kærester og alt andet ingenting, og din lille guldklump er dit et og alt!
Håber du kommer ovenpå, du burde være den lykkeligste person i hele verden lige nu, for om nogle måneder har du en lille søn eller datter der elsker dig højere end nogen nogensinde ville kunne gøre.
God jul 
Anmeld