Hader graviditeten lige nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

chael

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, så hader jeg at være gravid!!! 

Føler jeg går glip af en hel masse.. 

Folk tager til den ene julefrokost efter den anden.. 

Er begyndt at se en fyr, som sender blandede signaler, og så tænker jeg bare om han overhovedet gider være sammen med en der er gravid

Tuder sådanset konstant i øjeblikket

Kan snart ikke holde det ud mere

Kender det godt. Nu har jeg så godt nok født. Men derfor kan jeg stadig ikke tage til julefrokoster osv. For den lille er jo kun 8 uger.

Jeg var tilgengæld træt af at være gravid, da vi ramte oktober måned og jeg KUN kunne gå i klip klappere, der hulkede jeg simpelthen. Og min kæreste havde SÅ ondt af mig.

Desuden så er vi også blevet valgt fra mangen gange. Vi bliver ikke inviteret til noget. For folk tror ikke vi kommer. Måske gør vi heller ikke, men det er sgu da meget rart selv at få lov at svare ja eller nej.

Så jo, kender godt til at være træt af at være gravid og gå glip af en masse ting.

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

signe.

Anonym skriver:

Er begyndt at se en fyr, som sender blandede signaler, og så tænker jeg bare om han overhovedet gider være sammen med en der er gravid

du kan da sagtens tage til julefrokost du må bare være på vandvognen...

Anmeld

5. december 2011

mor til to papmor til 6.

hej  ( slettet af moderator) syntes du ikke at det er på tide du begynder at tænke dig lidt om, hvad det er du vil og ikke vil,du er gravid og det forstyre dine homoner ligesom det gjorde i din sidste graviditet,hvis man som jeg ved hvem der er bag denne tråd og kan læse alle dine andre indlæg er det jo  tydligt at du har været forviret længe omkring dine følser,som jeg kan se i tidligere indlæg var du jo først gået fra din datters far og ca 6 månder efter hun var født fandt du sammen med en gammel ex for 4 gang, som du så var utro overfor med din ex som du har din datter med og fandt sammen med ham i noget tid hvor du blev gravid igen, efter det var du så pluselig i tvivl om du var vild med en betjent for den by du tidligere boede i, og nu ham her som du også har skrevet 3 indlæg om,og alt dette inden for de sidste 6 måneder, syntes måske du skulle begynde at tænke lidt mere over de valg du træffer i dit liv, der er jo snart 2 børn i det og tro mig har selv 2 og papmor til 6 så ved hvor vigtig det er at man tænker på hvad det er bedst for sine børn, og må engang imellem tilside sætte sig selv

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

hej ( slettet af moderator) syntes du ikke at det er på tide du begynder at tænke dig lidt om, hvad det er du vil og ikke vil,du er gravid og det forstyre dine homoner ligesom det gjorde i din sidste graviditet,hvis man som jeg ved hvem der er bag denne tråd og kan læse alle dine andre indlæg er det jo  tydligt at du har været forviret længe omkring dine følser,som jeg kan se i tidligere indlæg var du jo først gået fra din datters far og ca 6 månder efter hun var født fandt du sammen med en gammel ex for 4 gang, som du så var utro overfor med din ex som du har din datter med og fandt sammen med ham i noget tid hvor du blev gravid igen, efter det var du så pluselig i tvivl om du var vild med en betjent for den by du tidligere boede i, og nu ham her som du også har skrevet 3 indlæg om,og alt dette inden for de sidste 6 måneder, syntes måske du skulle begynde at tænke lidt mere over de valg du træffer i dit liv, der er jo snart 2 børn i det og tro mig har selv 2 og papmor til 6 så ved hvor vigtig det er at man tænker på hvad det er bedst for sine børn, og må engang imellem tilside sætte sig selv

hold da op en historie, men tror desværre du tager fejl af mig og en anden

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

hej ( slettet af moderator) syntes du ikke at det er på tide du begynder at tænke dig lidt om, hvad det er du vil og ikke vil,du er gravid og det forstyre dine homoner ligesom det gjorde i din sidste graviditet,hvis man som jeg ved hvem der er bag denne tråd og kan læse alle dine andre indlæg er det jo  tydligt at du har været forviret længe omkring dine følser,som jeg kan se i tidligere indlæg var du jo først gået fra din datters far og ca 6 månder efter hun var født fandt du sammen med en gammel ex for 4 gang, som du så var utro overfor med din ex som du har din datter med og fandt sammen med ham i noget tid hvor du blev gravid igen, efter det var du så pluselig i tvivl om du var vild med en betjent for den by du tidligere boede i, og nu ham her som du også har skrevet 3 indlæg om,og alt dette inden for de sidste 6 måneder, syntes måske du skulle begynde at tænke lidt mere over de valg du træffer i dit liv, der er jo snart 2 børn i det og tro mig har selv 2 og papmor til 6 så ved hvor vigtig det er at man tænker på hvad det er bedst for sine børn, og må engang imellem tilside sætte sig selv

Dit indlæg er anmeldt! Synes det er dybt uforskammet at ligge den Info ud her og prøve på at afsløre ts identitet!

Anmeld

5. december 2011

mor til to papmor til 6.

ja det er noget af en historie men der er jo ikke noget i den der ikke er sandt, jeg vil dig jo ikke noget ondt med det bare fortælle dig at du måske er lidt hurtig til at tage dine beslutninger, og som andre skriver så kan du jo sagtens tage afsted bare uden alkohol 

Anmeld

5. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Måske går du glip af en del, men til gengæld oplever du noget så fantastisk som nogle kvinder vil give deres højre arm for at prøve.

Prøv at tænk på alle de ting du egentlig oplever uden du ved det, hvordan det lille menneske indeni dig vokser for hver dag, alle de små ting der sker med din krop, hvordan din mave bliver større og smukkere og hvordan du nok begyndende kan mærke det lille væsen.

Prøv at undgå at tænke på alle de negative ting omkring din graviditet, for egentlig vil jeg sige at det er en helt ny fantastisk verden du er på vej ind i, nyd det! når din baby først er i dine arme, betyder julefrokoster, kærester og alt andet ingenting, og din lille guldklump er dit et og alt!

Håber du kommer ovenpå, du burde være den lykkeligste person i hele verden lige nu, for om nogle måneder har du en lille søn eller datter der elsker dig højere end nogen nogensinde ville kunne gøre.

God jul 

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

dit liv går altså ikke i stå bare fordi du er gravid... du kan sagtens tage ud, og sagtens tage til julefrokost. du bør bare ikke drikke.. det er kun 9 mdr du er gravid, og du er sikkert et godt stykke henne og så når baby er ude og der er kommet styr på rutinen og du skal have baby passet ude, så kan du jo også komme ud igen.. 

man sætter nogle ting på standby og man oplever verden kører forbi en fordi at man sidder hjemme og passer på sig selv fordi man er gravid.. men det er jo noget du helt selv vælger.. 

du behøver jo ikke låse dig inde bare fordi du er gravid.. 

mht fyren, ja det kan da godt være han syntes det er lidt svært at ses med dig fordi du jo er gravid.. han er ikke faren kan jeg regne ud.. og så står han der, og er måske ikke lige klar til det hejs med baby og det hele og især når det ikke er hans eget barn... 

så du må tage snakken med ham og høre hvad HAN vil, han har også der mulighd for at høre hvad du vil.. 

Anmeld

5. december 2011

Brams

Toshiba skriver:

dét er jo nogle af de ting man må give "afkald" på  - eller i hvert fald nøjes med sodavand hvis man tager afsted

Sådan bliver det de næste maaaaaange år.....

Sådan er det at have børn.... Håber da blot du værdsætter det lille liv mere end en sølle julefrokost..

mht. kæreste... det er svært for mange mænd  at forholde sig til en graviditet - uagtet om de er faderen eller ej - enten kommer det - ellers skal du nok tage tingene op til overvejelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.