Hader graviditeten lige nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, så hader jeg at være gravid!!! 

Føler jeg går glip af en hel masse.. 

Folk tager til den ene julefrokost efter den anden.. 

Er begyndt at se en fyr, som sender blandede signaler, og så tænker jeg bare om han overhovedet gider være sammen med en der er gravid

Tuder sådanset konstant i øjeblikket

Kan snart ikke holde det ud mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

babymus77

Lige et kram på vej!!! Måske du skulle tage en god snak med din læge!!! Og finde ud af hvad du vil med dit liv??!!! Knuser

Anmeld

5. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Er begyndt at se en fyr, som sender blandede signaler, og så tænker jeg bare om han overhovedet gider være sammen med en der er gravid

dét er jo nogle af de ting man må give "afkald" på  - eller i hvert fald nøjes med sodavand hvis man tager afsted

Sådan bliver det de næste maaaaaange år.....

Sådan er det at have børn.... Håber da blot du værdsætter det lille liv mere end en sølle julefrokost..

mht. kæreste... det er svært for mange mænd  at forholde sig til en graviditet - uagtet om de er faderen eller ej - enten kommer det - ellers skal du nok tage tingene op til overvejelse

Anmeld

5. december 2011

Christina.78

Toshiba skriver:

dét er jo nogle af de ting man må give "afkald" på  - eller i hvert fald nøjes med sodavand hvis man tager afsted

Sådan er det at have børn.... Håber da blot du værdsætter det lille liv mere end en sølle julefrokost..

mht. kæreste... det er svært for mange mænd  at forholde sig til en graviditet - uagtet om de er faderen eller ej - enten kommer det - ellers skal du nok tage tingene op til overvejelse

Anmeld

5. december 2011

Toshiba

Christina.78 skriver:

Anmeld

5. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne??

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

Self værdsætter jeg det lille liv mere.. Men syntes bare det er så hårdt lige nu

Jeg har os tænkt mig at tage det hele op igen til overvejelse, men hvor gør det ondt

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvor langt er du henne??

Kærligst
Sussie

Jeg er 20 uger henne

Anmeld

5. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er 20 uger henne

Ja, der er jo ikke så meget andet at gøre end at tage en dag af gangen.

Du har taget et valg, og du må holde fast i, at julefrokoster skal du nok få flere af sidenhen, det er nuet det handler om, nemlig at du har en lille bebs, der vokser i din mave, og som fortjener alt det bedste, og som er parat til at give tilfold tilbage for alt hvad du ofrer nu. 

Siden, når du har fået bebsen, og den er blevet ældre, så kan du tænke på at lufte ørerne igen...måske allerede næste jul...men du skal huske at med dit valg hedder det ikke mere " Jeg" men "Vi", og det vil det så gøre de næste mange år.

Så op med fjervingen..og jo..hvis fyren er noget værd, så vil han være ligeglad med om du er gravid eller ej.

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, der er jo ikke så meget andet at gøre end at tage en dag af gangen.

Du har taget et valg, og du må holde fast i, at julefrokoster skal du nok få flere af sidenhen, det er nuet det handler om, nemlig at du har en lille bebs, der vokser i din mave, og som fortjener alt det bedste, og som er parat til at give tilfold tilbage for alt hvad du ofrer nu. 

Siden, når du har fået bebsen, og den er blevet ældre, så kan du tænke på at lufte ørerne igen...måske allerede næste jul...men du skal huske at med dit valg hedder det ikke mere " Jeg" men "Vi", og det vil det så gøre de næste mange år.

Så op med fjervingen..og jo..hvis fyren er noget værd, så vil han være ligeglad med om du er gravid eller ej.

Du har så evig ret Jeg elsker skam os babyen, tag endelig ikke fejl... Men syntes bare det er så hårdt lige nu.. 

Jeg håber han er noget værd, selvom jeg efterhånden er ved at tro det var for godt til at være sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.