Indskudslån via kommunen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Det lyder "kun" på 22.200 kr.

Er det dyrt?

Nej vist meget normalt, hvor stor er den? Har du undersøgt hvor meget du får i boligsikring? For så er det da lidt nemmere at regne på hvor meget du kan smide oveni om måneden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Nej vist meget normalt, hvor stor er den? Har du undersøgt hvor meget du får i boligsikring? For så er det da lidt nemmere at regne på hvor meget du kan smide oveni om måneden.

Huset er 100kvm..

Hm, tjaa .. Det kunne jeg jo lige tage at gøre.

Anmeld

5. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Huset er 100kvm..

Hm, tjaa .. Det kunne jeg jo lige tage at gøre.

Så er indskuddet faktisk billigt nok. Jeg gav 24.000 for 76 kvm. Håber du får det løst og vil selvfølgelig gerne høre hvordan det gik...

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Så er indskuddet faktisk billigt nok. Jeg gav 24.000 for 76 kvm. Håber du får det løst og vil selvfølgelig gerne høre hvordan det gik...

Jeg har råd til at ligge ca. 2000kr. oveni huslejen.. Så er indskuddet betalt på 12 mdr.
Tror du det er en mulighed udlejer går med til?

Anmeld

5. december 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Det lyder "kun" på 22.200 kr.

Er det dyrt?

Jeg synes det lyder dyrt. Vi har lige betalt vores indskud (godt nok til leje) , men vi betalte 19990kr. Lejligheden er på 130kvm Men det er jo forskelligt. Min kæreste betalte 8500kr i indskud for vores nuværende lejlighed på 65kvm.

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg synes det lyder dyrt. Vi har lige betalt vores indskud (godt nok til leje) , men vi betalte 19990kr. Lejligheden er på 130kvm Men det er jo forskelligt. Min kæreste betalte 8500kr i indskud for vores nuværende lejlighed på 65kvm.

De 22.200 kr. er 2 mdrs. husleje og en månedes forudbetalt husleje.

Anmeld

5. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har råd til at ligge ca. 2000kr. oveni huslejen.. Så er indskuddet betalt på 12 mdr.
Tror du det er en mulighed udlejer går med til?

Det ved jeg ikke, det må du spørge ham om.... Evt. også smide lidt børnepenge oveni hver 3. måned....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.