hvd skal i ha til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

.....

Vi får noget forskelligt mad fra år til år. Sidste år lavede vi vores eget kød over en fondue, og fik kartofel salat til..til dessert mener jeg at vi fik kage og lidt chokolade man kunne tage hvis det var..

Ved ikke hvad vi får at spise i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

NinaNymannMadsen

vi skal snakke menuen imorgen sammmen med dem vi skal holde med.
min kæreste vil gerne lave maden selv og vil gerne ha vildt så nu må vi jo se om han får sin vilje.

Anmeld

8. december 2011

Camillakn

lucas<3 skriver:

hvordan laver du de nødekurve?

lavede dem sidste år, og de blev ikke goe.

Ja se det blev mine SLET heller ik sidste år. Men der brugte jeg heller ik en opskrift. Heh

Så jeg finder en på nettet regner jeg med, Satser så os lidt på at jeg skal have en prøve nøddekurve dag, for sidste år blev det jo så uden nøddekurve det var lidt øv.. 

Men vil med glæde give lyd fra man når jeg har forsøgt mig ud i det og sige om det var et lykketraf med den opskrift . 

Anmeld

8. december 2011

Maja88

vi skal have

forret: laks svøbt i torsk

Hovedret: noget oksekød med kantarel tærte, hasselbagte kartofler og en masse andet

dessert: hjemmelavet islagkage

Anmeld

8. december 2011

lycly

ttcaroe@gmail.com skriver:

Vi skal over til et hold rigtig gode venner, som har valgt at lave hele menuen for os, da jeg har termin dagen inden 

Det eneste jeg ved er, at hovedretten er lammekølle - det er nok 15 år siden jeg sidst har smagt lammekølle, så det glæder jeg mig til

Det kan være, at menuen for dig ender med at stå på hospitalsmad

Tror vi skal have noget oksesteg af en art, med kartofler og rødvinssauce.

Anmeld

8. december 2011

lucas<3

Camillakn skriver:

Ja se det blev mine SLET heller ik sidste år. Men der brugte jeg heller ik en opskrift. Heh

Så jeg finder en på nettet regner jeg med, Satser så os lidt på at jeg skal have en prøve nøddekurve dag, for sidste år blev det jo så uden nøddekurve det var lidt øv.. 

Men vil med glæde give lyd fra man når jeg har forsøgt mig ud i det og sige om det var et lykketraf med den opskrift . 

Det må du gern, lige skrive hvordan det gÅr med og lave dem.

Anmeld

8. december 2011

Camillakn

lucas<3 skriver:

Det må du gern, lige skrive hvordan det gÅr med og lave dem.

Ska jeg gøre

Anmeld

8. december 2011

SLC

Jeg er fra Sønderjylland - så menuen er fastsat  . . Grønlangkål, hamburryg, kålpølser,flæsk, brunede kartofler, kartofler, rødbeder, sennep  .. og så en eller anden dessert. . MUMS

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Puha aner det ikke.
Skal holde nytår ved Kristians forældre og sidste år bestilte vi mad fra Amstrupgård, men hans far er jo blevet syg. Men ved vi med sikkerhed skal have aspargessuppe som natmad der ved 01 tiden.

Anmeld

8. december 2011

dpb

Aner det ikke... det eneste der faktisk er besluttet lidt om er hovedretten og den vil bestå af oksemørbrad, bønner svøbt i bacon og ??? der er hverken fastlagt forret, type kartofler til hovedret, eller dessert endnu... men det skal nok komme...

Vi skal bare holde nytår herhjemme hvor min mor og stedfar så kommer, da vi ikke er sammen juleaften i år

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.