hvd skal i ha til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.489 visninger
33 svar
0 synes godt om
5. december 2011

lucas<3

hje piger.

ja ved i hvad i skal ha os spise.?

jeg er lidt på bar bund...

så har i nogle forslag, os gerne opskrift...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

SS82

Vi skal værparpriser så ved det ikke skal ha fundet en restaurent og bestilt bord men synes det er svært

Anmeld

5. december 2011

Camillakn

Hjemme ved os står den på pandekager med fiskefyld til forret. lammekølle, hassel bagte kartofler, rødvinssauce, bønner i svøb med bacon og en bønne salat til hovedret og til dessert står den på 3 slags hjemmelavet is i nøddekurve. Og så ska vi selvfølgelig ha kransekage, lavede den fra det søde liv sidste år og den var en kæmpe succes. GOD JUL bare skriv hvis du ska bruge opskrift på noget.

Anmeld

5. december 2011

FruStolpe

lucas<3 skriver:

hje piger.

Vi skal lave oksemørbrad lavet på weberen, til den skal vi ha rødvinssovs og lækre gønsager.
Jeg tror også meget bestemt at vi laver hasselbagte kartoffler med godt med hvidløg. Og så noget brød af en art.

Desserten er en overraskelse, den tager en af vores gæster med

Carina

Anmeld

5. december 2011

Alexander071106sMor

Vi skal over til et hold rigtig gode venner, som har valgt at lave hele menuen for os, da jeg har termin dagen inden 

Det eneste jeg ved er, at hovedretten er lammekølle - det er nok 15 år siden jeg sidst har smagt lammekølle, så det glæder jeg mig til

Anmeld

5. december 2011

lucas<3

Camillakn skriver:

Hjemme ved os står den på pandekager med fiskefyld til forret. lammekølle, hassel bagte kartofler, rødvinssauce, bønner i svøb med bacon og en bønne salat til hovedret og til dessert står den på 3 slags hjemmelavet is i nøddekurve. Og så ska vi selvfølgelig ha kransekage, lavede den fra det søde liv sidste år og den var en kæmpe succes. GOD JUL bare skriv hvis du ska bruge opskrift på noget.

hvordan laver du de nødekurve?

lavede dem sidste år, og de blev ikke goe.

Anmeld

5. december 2011

lucas<3

FruStolpe skriver:

Vi skal lave oksemørbrad lavet på weberen, til den skal vi ha rødvinssovs og lækre gønsager.
Jeg tror også meget bestemt at vi laver hasselbagte kartoffler med godt med hvidløg. Og så noget brød af en art.

Desserten er en overraskelse, den tager en af vores gæster med

Carina

uhh lyder lækkert

Anmeld

5. december 2011

lucas<3

Slott skriver:

Vi skal værparpriser så ved det ikke skal ha fundet en restaurent og bestilt bord men synes det er svært

kan man godt det, har de ikke lukket?

Anmeld

5. december 2011

Toshiba

lucas<3 skriver:

hje piger.

her får vi altid hamburgeryg med kartofler, grøntsager og arsparges sovs og til dessert frugt salat

Det er min søn der har valgt denne menu - det er hans livret - så det får vi...

Vi er altid kun mig og børnene

Anmeld

5. december 2011

AndreasMor84

Tror det bliver noget hummersuppe til forret, culotte med tilbehør til hovedret og blødende chokoladekage med is til dessert og så hjemmelavet kransekage til boblerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.