Tydelige blodårer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.010 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik et helt chok da jeg skulle i bad i dag! Mine blodårer er meget tydelige, væsentlig mere end de plejer synes jeg. Er især på brysterne det ses, men også på siden af maven. Ser sgu lidt uhyggeligt ud!

Gad vide hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Anonym trådstarter

Må hellere lige skrive at jeg IKKE er gravid og ikke har ammet i 5 år

Anmeld

4. december 2011

Mimic

er du gravid?? så er det nemlig meget normalt... jeg selv er ikke gravid men har meget tydelige årer hvilket der ikke er noget farligt i

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

er du gravid?? så er det nemlig meget normalt... jeg selv er ikke gravid men har meget tydelige årer hvilket der ikke er noget farligt i

Nej, jeg er ikke gravid og har ikke været det længe

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jeg fik et helt chok da jeg skulle i bad i dag! Mine blodårer er meget tydelige, væsentlig mere end de plejer synes jeg. Er især på brysterne det ses, men også på siden af maven. Ser sgu lidt uhyggeligt ud!

Gad vide hvorfor?

jeg har SYGT tydelige blodårer fra kraveben til bryster - syntes også det ser uhyggeligt ud

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Gad vide hvorfor?

Det er ret normalt at blodkarene bliver mere tydelige om vinteren.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2011

Kageelsker

Anonym skriver:

Gad vide hvorfor?

Hvis du har det lidt varmt og samtidig er velhydreret, er det helt normalt at blodårene er mere tydelige. Intet farligt eller unormalt i det

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

jeg har SYGT tydelige blodårer fra kraveben til bryster - syntes også det ser uhyggeligt ud

Okay, er måske meget normalt så. Har bare aldrig lagt mærke til det før

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er ret normalt at blodkarene bliver mere tydelige om vinteren.

Kærligst
Sussie

Ahh okay  Men hvorfor om vinteren?

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Kageelsker skriver:

Hvis du har det lidt varmt og samtidig er velhydreret, er det helt normalt at blodårene er mere tydelige. Intet farligt eller unormalt i det

Okay, blev bare lidt forskrækket, har aldrig lagt mærke til de var så tydelige før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.