Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik et helt chok da jeg skulle i bad i dag! Mine blodårer er meget tydelige, væsentlig mere end de plejer synes jeg. Er især på brysterne det ses, men også på siden af maven. Ser sgu lidt uhyggeligt ud!
Gad vide hvorfor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Må hellere lige skrive at jeg IKKE er gravid og ikke har ammet i 5 år
er du gravid?? så er det nemlig meget normalt... jeg selv er ikke gravid men har meget tydelige årer hvilket der ikke er noget farligt i
Mimic skriver: er du gravid?? så er det nemlig meget normalt... jeg selv er ikke gravid men har meget tydelige årer hvilket der ikke er noget farligt i
Nej, jeg er ikke gravid og har ikke været det længe
Anonym skriver: Jeg fik et helt chok da jeg skulle i bad i dag! Mine blodårer er meget tydelige, væsentlig mere end de plejer synes jeg. Er især på brysterne det ses, men også på siden af maven. Ser sgu lidt uhyggeligt ud! Gad vide hvorfor?
jeg har SYGT tydelige blodårer fra kraveben til bryster - syntes også det ser uhyggeligt ud
Det er ret normalt at blodkarene bliver mere tydelige om vinteren.KærligstSussie
Hvis du har det lidt varmt og samtidig er velhydreret, er det helt normalt at blodårene er mere tydelige. Intet farligt eller unormalt i det
Toshiba skriver: jeg har SYGT tydelige blodårer fra kraveben til bryster - syntes også det ser uhyggeligt ud
Okay, er måske meget normalt så. Har bare aldrig lagt mærke til det før
SussieThyssen skriver: Det er ret normalt at blodkarene bliver mere tydelige om vinteren.KærligstSussie
Ahh okay Men hvorfor om vinteren?
Kageelsker skriver: Hvis du har det lidt varmt og samtidig er velhydreret, er det helt normalt at blodårene er mere tydelige. Intet farligt eller unormalt i det
Okay, blev bare lidt forskrækket, har aldrig lagt mærke til de var så tydelige før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128