Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hejsa Jeg er blevet bevilget en julekurv fra Mødrehjælpen som skal hentes den 21. december. Der står det her i brevet: "Du skal komme ind i huset først og afhente gavekort til dine børn, hvorefter julekurven udleveres på pladsen bag huset. Julekurven består af 2 juniorflyttekasser med indhold." Måske jeg er dum, men betyder det at mine børn får et gavekort OG vi får en julekurv eller at gavekortet er til julekurven? Og er der forresten nogen der ved HVAD der er i kurven? Det ville være lidt rart at vide På forhånd tak for hjælpen
Hejsa
Jeg er blevet bevilget en julekurv fra Mødrehjælpen som skal hentes den 21. december. Der står det her i brevet:
"Du skal komme ind i huset først og afhente gavekort til dine børn, hvorefter julekurven udleveres på pladsen bag huset. Julekurven består af 2 juniorflyttekasser med indhold."
Måske jeg er dum, men betyder det at mine børn får et gavekort OG vi får en julekurv eller at gavekortet er til julekurven?
Og er der forresten nogen der ved HVAD der er i kurven? Det ville være lidt rart at vide
På forhånd tak for hjælpen
du får en kurv MED gavekort til børnene, f.eks. BR
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind tak for jeres svar! Dejligt hvis det er gavekort til BR
Er der så ikke nogen der ved hvad indholdet er i de juniorflyttekasser?
Op
vi fik en sidste år og der var gavekort til BR også fik vi to junior kasser med forskellige madvare, bla. frugt, rugbrød, pålæg, grød ris, og andet godt til julebordet...
4xGreve skriver: vi fik en sidste år og der var gavekort til BR også fik vi to junior kasser med forskellige madvare, bla. frugt, rugbrød, pålæg, grød ris, og andet godt til julebordet...
Arhh okay! Tak for svar, rart at vide lidt om hvad der er i
Andre der har søgt som har fået besked??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128