Bevilget julekurv fra Mødrehjælpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg er blevet bevilget en julekurv fra Mødrehjælpen som skal hentes den 21. december. Der står det her i brevet:

"Du skal komme ind i huset først og afhente gavekort til dine børn, hvorefter julekurven udleveres på pladsen bag huset. Julekurven består af 2 juniorflyttekasser med indhold."

Måske jeg er dum, men betyder det at mine børn får et gavekort OG vi får en julekurv eller at gavekortet er til julekurven?

Og er der forresten nogen der ved HVAD der er i kurven? Det ville være lidt rart at vide

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

lycly

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg er blevet bevilget en julekurv fra Mødrehjælpen som skal hentes den 21. december. Der står det her i brevet:

"Du skal komme ind i huset først og afhente gavekort til dine børn, hvorefter julekurven udleveres på pladsen bag huset. Julekurven består af 2 juniorflyttekasser med indhold."

Måske jeg er dum, men betyder det at mine børn får et gavekort OG vi får en julekurv eller at gavekortet er til julekurven?

Og er der forresten nogen der ved HVAD der er i kurven? Det ville være lidt rart at vide

På forhånd tak for hjælpen

Jeg forstår det sådan, at gavekortet "udløser" den der kasse Fedt i øvrigt at du får sådan en! 

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg forstår det sådan, at gavekortet "udløser" den der kasse Fedt i øvrigt at du får sådan en! 

Ja sådan læser jeg det også

Jeg er også rigtig glad! Min socialrådgiver havde søgt det for mig uden jeg vidste det, så blev bare glad

Anmeld

5. december 2011

Kristinasdk

Jeg kender en der fik sidste år. Jeg mener bestemt at hun fik et gavekort til BR til køb af julegave til junior

Anmeld

5. december 2011

wamse

Jeg læser det som, at du får både gavekort til børnene OG julekurven 

Anmeld

5. december 2011

Carina1977

wamse skriver:

Sådan læser jeg det også  Ellers stod der jo nok ikke, at det var et gavekort til børnene 

Anmeld

5. december 2011

wamse

Carina1977 skriver:

Sådan læser jeg det også  Ellers stod der jo nok ikke, at det var et gavekort til børnene 

Nej nemlig 

Anmeld

5. december 2011

Angelspot

Hvor fedt med sådan en julekurv, tillykke med den Må også sige at jeg læser det som om du skal komme ind og hente et gavekort som så kan indløses til den julekurv du skal have. Men det lød da som om der var en der af erfaring skrev at der var gavekort til fætter BR, så det håber jeg bestemt for dig og dem

Anmeld

5. december 2011

SS82

wamse skriver:

Sådan læser jeg det også

Anmeld

5. december 2011

Benjamins'mor

Jeg læser det som at du får begge dele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.