Jeg vælger at være anonym, da jeg ikke ved om min veninde er herinde...
Sagen er den hun har en dreng på knap 1 år. jeg har ofte undret mig over den manglende hygiene. Ikka at han er beskidt og uvasket, men han får aldrig vasket fingerer og værst af alt snottet vælter ned i kæften på han konstant. Når han sidde rog spiser kiks er det blandet med snot. Når han tygger på legetøj er der snot overalt.
jeg har en sjælden gang valgt at tørre hans næse eller smide et sykke papir hen over bordet til min veninde, da jeg simpelthen ikke synes det er lækkert.
I sidste uge da de var på besøg, sad vi og spiste middagsmad og igen med snot all over. Drengen blev utilfreds og min veninde valgte at give ham ketchup flaske til at "LEGE" med. Detsynes jeg var så klamt!!! Snot ove det hele igen...
Men at dømme efter vores opdragelse af vores barn ctr. hendes, så er vi nok langt mere siuppede og strikse, og jeg synes ikke jeg kan tillade mig at sige noget. Har hentydet det flere gange når hun har sagt hun undrer sig over hvorfor han altid er syg/snottet osv....
Sidst vi var på besøg endte det med mit band blev snottet, da hun samlede et stykke meget snottet legetøj op og proppde i munden for at efterligne ham. Jeg synes ikke jeg kunne springe gennem lokalet og flå det ud af munden på hende, men jeg så det komme og valgte at genmme min sippe væk og det resulterede hun blev forkølet/snottet/hoster
Men hvad siger I.... Hvad gør I? Vasker i ikke fingrer på de små og tørre snot væk, på trods af at det løber konstant?
Anmeld