Gæstedagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Sesse89

Vi plejer at blive spurgt omkring hvor meget hun sover og hvornr ca.

Og nej vi plejer ikk at bliver der men får lig en snak på omkring 5-10 min og når Naja begynder at blive lidt skynder hvis at gå da moren ellers også vil blive bund ulykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Lise 26

Mussen2 skriver:

Min er 2½ år Så hun forstår det og vi har snakket om tingee. Hun er bare så morsyg og skrøbelig pt. Jeg er sikker på det går. Men synes et eller andet sted det er vildt mærkeligt at aflevere sit kæreste eje i en døråbning uden lige at veksle et par ord om barnets tarv/behov

Kan segtens følge dig, og det er bestemt ikke sjovt at aflevere dem hos en fremmede der ikke kender dem, men desværre har dp sygedage og ferie så det sker nogen gange at barnet skal i gæstedp

Anmeld

4. december 2011

morethanperfect

Mussen2 skriver:

Hejsa piger.

Jeg vil lige høre hvad i plejer at gøre når jegres små pus skal i gæstedagpleje?

Sender i en lille note med om det mest basale, så som om de sover med sut osv. Evt. hvor detaljeret?

Bliver i der lidt første dag?

Eller lader i som ingenting?

Ikke rigtig noget .. Hun spørg hvordan han har sovet om natten , og om han har fået morgenmad .. Det er bare det .. Så siger jeg hvornår jeg kommer efter ham ca. og så smutter jeg .. Han græder når jeg går , men blir højest ved i 2 min..

Anmeld

5. december 2011

2babygirls

Mussen2 skriver:

Hejsa piger.

Jeg vil lige høre hvad i plejer at gøre når jegres små pus skal i gæstedagpleje?

Sender i en lille note med om det mest basale, så som om de sover med sut osv. Evt. hvor detaljeret?

Bliver i der lidt første dag?

Eller lader i som ingenting?

Vores gæstedp kender alle børnene fordi hun jævnligt kommer i legestue med dem, og så er det kun hende der bliver brugt, så alle 4 børn skal derom. Rigtig dejligt.

Anmeld

6. december 2011

Christina.78

Når vores skal i gæsteDP, er det somregel også en fast en fra vores DP kreds..de er 4 dp der mødes jævnligt..så de kender børnene..

Men ellers har vi skulle udfylde en seddel da barnet startede med mødetider, telefonnumre, sovetider, særlige ting osv..har dog aldrig haft brug for den endnu, da vi ikke har været ved en ukendt dp endnu..sidst det var på tale fik vi den nye's nummer og var ovre at besøge hende inden..men fik som sagt ikke brug for hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.