Malaria

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Caroline86

Go' aften ladies

Ja, nu skal jeg jo til Malaysia til maj og skal have lidt forskellige vacciner... Hepatitis og stivkrampe/difteri har jeg, så jeg mener kun jeg skal have malaria-pillerne og så er jeg good to go

Er der nogen der ved hvor længe inden rejsen jeg skal tage pillerne, hvor længe jeg skal tage dem osv? For det er bare piller ikke? ingen stik der?

knus Caroline som burde google, men ved baby.dk er ligeså effektivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Sofia

Det er meget forskelligt afhængig af hvilket mærke piller der er bedst til det område du rejser til. Ved du hvilket mærke du skal tage? Malarone? De er desværre dyre men gode!

Anmeld

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Caroline86 skriver:

Go' aften ladies

Ja, nu skal jeg jo til Malaysia til maj og skal have lidt forskellige vacciner... Hepatitis og stivkrampe/difteri har jeg, så jeg mener kun jeg skal have malaria-pillerne og så er jeg good to go

Er der nogen der ved hvor længe inden rejsen jeg skal tage pillerne, hvor længe jeg skal tage dem osv? For det er bare piller ikke? ingen stik der?

knus Caroline som burde google, men ved baby.dk er ligeså effektivt

Tjek med det der institut i Kbh mente også jeg skulle da vi skulle til Bali men nope vi slap til trods for vi var hele Bali rundt og var der i 3 uger

Anmeld

3. december 2011

Caroline86

Sofia skriver:

Det er meget forskelligt afhængig af hvilket mærke piller der er bedst til det område du rejser til. Ved du hvilket mærke du skal tage? Malarone? De er desværre dyre men gode!

wow.. anede slet ikke der fandtes forskellige

Nå.. jeg må nok hellere lige ringe til lægen på mandag og høre dem ad tak for svaret

Anmeld

3. december 2011

Caroline86

Höör skriver:

Tjek med det der institut i Kbh mente også jeg skulle da vi skulle til Bali men nope vi slap til trods for vi var hele Bali rundt og var der i 3 uger

de anbefaler den jeg slipper for nogle af de andre fordi jeg ikke skal være der længere tid og så meget rundt

Anmeld

3. december 2011

Sofia

Ja snak med din læge, Malarone begynder man vist med et par dage før og skal tage dem 5 dage efter også. Og de koster ml 50-100 kr pr stk mener jeg.

Anmeld

3. december 2011

Caroline86

Sofia skriver:

Ja snak med din læge, Malarone begynder man vist med et par dage før og skal tage dem 5 dage efter også. Og de koster ml 50-100 kr pr stk mener jeg.

Anmeld

3. december 2011

Sofia

Eller nej, tror det er 3 for 100 faktisk.. mener prisen er faldet lidt!

Anmeld

3. december 2011

Caroline86

Sofia skriver:

Eller nej, tror det er 3 for 100 faktisk.. mener prisen er faldet lidt!

men stadig!! Hvis det er godt 3 uger de skal tages løber der jo op

Anmeld

3. december 2011

Silke83

Ja, Malarone er klart det dyreste, men også de bedste piller mod Malaria! De andre kan have mange bivirkninger og jeg har aldrig haft nogle problemer med Malarone, i hvert fald. Man skal begynde at tage dem to dage før afrejse og fortsætte en uge efter hjemkomst.

God tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.