Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billede 1 eller 3... er ikke vild med det der på billeder, hvor noget har farve og andet er sort/hvid, det ser bare underligt ud i mine øjne, hehe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt 1
Maja84 skriver: Er vild med billede 2 men også billede 1. Hvordan har du lavet det sort hvid men beholdt farven på huen :-)
Er vild med billede 2 men også billede 1. Hvordan har du lavet det sort hvid men beholdt farven på huen :-)
det er en app jeg har på min iphone hvor den gør billedet sort hvid også maler du med fingeren der hvor du vil ha farven skal frem igen.
MIWULA skriver: Hej piger Jeg står og skal til at bestille julekort så vi kan få sendt nogle ud men kan ikk vælge ud fra 4 billeder så giv jeres menning. Go jul.
Hej piger
Jeg står og skal til at bestille julekort så vi kan få sendt nogle ud men kan ikk vælge ud fra 4 billeder så giv jeres menning. Go jul.
Nu spørger jeg nok dumt! () Men hvordan og i hvilket program, laver i det med billederne ?
MortilCilas skriver: Nu spørger jeg nok dumt! () Men hvordan og i hvilket program, laver i det med billederne ?
jeg bruger en app på min iphone der hedder colorsplash
Jeg kan bedst lide billede 1
MIWULA skriver: jeg bruger en app på min iphone der hedder colorsplash
Åh .. smart! Lidt skidt, nu har jeg ingen iphone
MIWULA skriver: det er en app jeg har på min iphone hvor den gør billedet sort hvid også maler du med fingeren der hvor du vil ha farven skal frem igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128