Hvilket billed sys i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hva billed sys i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.540 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. december 2011

MIWULA

Hej piger

Jeg står og skal til at bestille julekort så vi kan få sendt nogle ud men kan ikk vælge ud fra 4 billeder så giv jeres menning.  Go jul.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

M (:

MIWULA skriver:

Hej piger

Jeg står og skal til at bestille julekort så vi kan få sendt nogle ud men kan ikk vælge ud fra 4 billeder så giv jeres menning.  Go jul.

Kan klart bedst lide billed nummer 1 (og ellers ville jeg foretrææke nummer 2, men ingen af de tre sidste er egentlige favoritter!)! Der ser din søn bare så skøn ud!

Anmeld

3. december 2011

MIWULA

M (: skriver:

Kan klart bedst lide billed nummer 1 (og ellers ville jeg foretrææke nummer 2, men ingen af de tre sidste er egentlige favoritter!)! Der ser din søn bare så skøn ud!

Okey  Ihh tusind tak

Anmeld

3. december 2011

SussieThyssen

MIWULA skriver:

Hej piger

Heeeelt sikkert det første...det er sådan et rigtigt "bedstemor-billede", som man bare vil savle over, hvergang man kigger på det

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. december 2011

MIWULA

SussieThyssen skriver:

Heeeelt sikkert det første...det er sådan et rigtigt "bedstemor-billede", som man bare vil savle over, hvergang man kigger på det

Kærligst
Sussie

Hehe hvor sødt.

Anmeld

3. december 2011

Toshiba

MIWULA skriver:

Hej piger

klart nr. 1 - er ikke til de andre billeder.... syntes det fremhæver ting i stedet for barnet

Anmeld

3. december 2011

Stumpen

1'eren 

Anmeld

3. december 2011

lycly

Jeg har stemt billede 1, men synes enten 1 eller 3. Er ikke så meget til det der med halvt farve/halvt sort-hvid

Anmeld

3. december 2011

Kløver

Er vild med billede 2 men også billede 1. Hvordan har du lavet det sort hvid men beholdt farven på huen :-)

Anmeld

3. december 2011

Na-Wi

Billede 1 .. Helt klart !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.