Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg står og skal til at bestille julekort så vi kan få sendt nogle ud men kan ikk vælge ud fra 4 billeder så giv jeres menning. Go jul.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Hej piger Jeg står og skal til at bestille julekort så vi kan få sendt nogle ud men kan ikk vælge ud fra 4 billeder så giv jeres menning. Go jul.
Kan klart bedst lide billed nummer 1 (og ellers ville jeg foretrææke nummer 2, men ingen af de tre sidste er egentlige favoritter!)! Der ser din søn bare så skøn ud!
M (: skriver: Kan klart bedst lide billed nummer 1 (og ellers ville jeg foretrææke nummer 2, men ingen af de tre sidste er egentlige favoritter!)! Der ser din søn bare så skøn ud!
Okey Ihh tusind tak
Heeeelt sikkert det første...det er sådan et rigtigt "bedstemor-billede", som man bare vil savle over, hvergang man kigger på det
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Heeeelt sikkert det første...det er sådan et rigtigt "bedstemor-billede", som man bare vil savle over, hvergang man kigger på det KærligstSussie
Hehe hvor sødt.
klart nr. 1 - er ikke til de andre billeder.... syntes det fremhæver ting i stedet for barnet
1'eren
Jeg har stemt billede 1, men synes enten 1 eller 3. Er ikke så meget til det der med halvt farve/halvt sort-hvid
Billede 1 .. Helt klart !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128