;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Seder en masse kram. Har du ikke evt mulighed for at få nogle timer ved en psykolog, gennem lægen, og få det snakket igennem

mange tak skal du have det ku godt ske jeg sku overveje og kontakte min læge og høre mig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

mange tak skal du have!!

synes ikke selv jeg har nogle jeg rigtig kan tale med, mange af dem har den indstilling at det mit egen valg

det er godt nok en meget kynisk måde at stille det op på... ja - langt de fleste valg vi træffer er vores egne, men nogle gange så står man i en situation hvor der ikke er et "rigtigt" og "forkert valg" men der er et valg, der gør ondt og et valg der gør endnu mere ondt og så må man vælge hvad man håber og tror er det mindst smertefulde.

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

det er godt nok en meget kynisk måde at stille det op på... ja - langt de fleste valg vi træffer er vores egne, men nogle gange så står man i en situation hvor der ikke er et "rigtigt" og "forkert valg" men der er et valg, der gør ondt og et valg der gør endnu mere ondt og så må man vælge hvad man håber og tror er det mindst smertefulde.

lige præcis, før min abort lovede de og være her osv men efter har jeg set 2 veninder resten af dem har valgt ikke og stille op og har man haft aftale med dem møder de ikke op, det er ikke ligefrem det man har brug for lige nu:/

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

lige præcis, før min abort lovede de og være her osv men efter har jeg set 2 veninder resten af dem har valgt ikke og stille op og har man haft aftale med dem møder de ikke op, det er ikke ligefrem det man har brug for lige nu:/

nej for dælan sikke et hårdt tidspunkt at finde ud af hvem der er der når man har brug for det  

Nogen gange når jeg har det sådan rigtig øv med mig selv så prøver jeg at tænke på hvad min søde farmor ville sige til mig - altså en man ved vil en det allerbedste og elsker en rigtig højt - og de vil som regel sige "du gjorde det bedste du kunne og du er ikke et dårlige menneske fordi du traf det valg du fandt bedst på det tidspunkt"

og nu ved du hverfald helt inde i maven at det der abort ikke lige er dig - skulle du (7-9-13) ende i en lignende situation

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

nej for dælan sikke et hårdt tidspunkt at finde ud af hvem der er der når man har brug for det  

Nogen gange når jeg har det sådan rigtig øv med mig selv så prøver jeg at tænke på hvad min søde farmor ville sige til mig - altså en man ved vil en det allerbedste og elsker en rigtig højt - og de vil som regel sige "du gjorde det bedste du kunne og du er ikke et dårlige menneske fordi du traf det valg du fandt bedst på det tidspunkt"

og nu ved du hverfald helt inde i maven at det der abort ikke lige er dig - skulle du (7-9-13) ende i en lignende situation

det er ikke det sjoveste tidspunkt, men på den anden side ved jeg så hvem jeg ik skal spilde mere tid på

jeg prøver også og tænke sådan, bare svært når man fortryder sit valg nu, og ved der ikke er noget man kan gøre ved det:/

det var min første og sidste abort, det gør jeg aldrig igen godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.