;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Anonym trådstarter

ved slet ikke hvor jeg skal starte, har det så skidt for tiden, føler at ligemeget hvad jeg gør er det bare ikke godt nok, har så svært ved og leve med mit valg om abort, føler mig som jordens dårligste kvinde, min selvtillid er godt nok ikke for god lige nu, ved ikke hvordan jeg skal komme af med min vrede og sorg, fortryder sådan jeg fik lavet den abort, ville ønske jeg kunne gøre det om, tanker om jeg kunne have fået et barn til gør så ondt, i stedet valgte jeg og afslutte livet for det i stedet!!

ved ikke lige hvad jeg ville med det her, sku vist bare af med det:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

mkb123

Anonym skriver:

ved slet ikke hvor jeg skal starte, har det så skidt for tiden, føler at ligemeget hvad jeg gør er det bare ikke godt nok, har så svært ved og leve med mit valg om abort, føler mig som jordens dårligste kvinde, min selvtillid er godt nok ikke for god lige nu, ved ikke hvordan jeg skal komme af med min vrede og sorg, fortryder sådan jeg fik lavet den abort, ville ønske jeg kunne gøre det om, tanker om jeg kunne have fået et barn til gør så ondt, i stedet valgte jeg og afslutte livet for det i stedet!!

sender dig en kæmpe og en masse varme tanker!

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

mkb123 skriver:

sender dig en kæmpe og en masse varme tanker!

mange tak skal du have

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

ville ikke smutte forbi uden en 

jeg har heldigvis aldrig været i den situation at jeg har skulle træffe beslutningen om en abort men jeg er sikker på at det ville ramme mig rigtig hårdt som det har ramt dig.. har du ikke nogle der er rigtig tætte på dig som du kan snakke med det om?

Det vigtigste er at huske på at du tog den bedste beslutning du kunne på det givne tidspunkt. nogle gange så træffer man en beslutning, der gør rigtig ondt og det bedste du kan gøre er at huske på at du har handlet i kærlighed (måske kærlighed til barnet, hvis ikke du mener du kunne klare at få et barn nu?) 

Du må hvertfald ikke blive ved med at straffe dig selv - hellere sørge ud og hele og huske på at ingen er perfekte 

Anmeld

3. december 2011

Diana...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive men ville ikke forlade dit indlæg uden at sende dig en masse tanker og et KÆMPE kram 

Anmeld

3. december 2011

MorDk

Du får en krammer herfra også  Det trænger du vidst til *knus*

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

ville ikke smutte forbi uden en 

jeg har heldigvis aldrig været i den situation at jeg har skulle træffe beslutningen om en abort men jeg er sikker på at det ville ramme mig rigtig hårdt som det har ramt dig.. har du ikke nogle der er rigtig tætte på dig som du kan snakke med det om?

Det vigtigste er at huske på at du tog den bedste beslutning du kunne på det givne tidspunkt. nogle gange så træffer man en beslutning, der gør rigtig ondt og det bedste du kan gøre er at huske på at du har handlet i kærlighed (måske kærlighed til barnet, hvis ikke du mener du kunne klare at få et barn nu?) 

Du må hvertfald ikke blive ved med at straffe dig selv - hellere sørge ud og hele og huske på at ingen er perfekte 

mange tak skal du have!!

synes ikke selv jeg har nogle jeg rigtig kan tale med, mange af dem har den indstilling at det mit egen valg

Anmeld

3. december 2011

Kløver

Seder en masse kram. Har du ikke evt mulighed for at få nogle timer ved en psykolog, gennem lægen, og få det snakket igennem

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive men ville ikke forlade dit indlæg uden at sende dig en masse tanker og et KÆMPE kram 

det er heller ikke nemt, men mange tak skal du have

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du får en krammer herfra også  Det trænger du vidst til *knus*

tusind tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.