En lille opfordring til alle bilisterne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Maja_4000

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

M (:

Jeg er sikker på at alle jer der er herinde kører bil på en rigtig god og fornuftig måde...men jeg vil nu alligevel komme med en lille opfordring.

Skænk cyklisterne en lille tanke, når det regner og sneer og der ligger vand i vejkanten.

Det er ikk skideskægt at blive oversprøjtet med koldt slud/regnvand når man kommer kørende på sin cykel.

Så søde bilister...prøv at læg mærke til de store vandpytter...og kør uden om dem når der er cyklister i nærheden.

Taaaaaak

~ hilsen en, der fik ufrivilligt koldt brusebad både til og fra arbejde.

Mener faktisk, at man som bilist kan få en bøde på 510 kr. for at sprøjte cyklister/fodgængere til (men er ikke sikker på, om det er en skrøne)

Anmeld

2. december 2011

foto på lærred

Enig.

Men også en opfordring fra en billist til cyklisterne:

Husk nu at bruge lys på cyklen. Det er Så ubehageligt at køre i bil når det regner/sner og sigtbarheden er dårligt og så kører der nogle rundt i mørkt tøj uden lygter. Jeg forstår det ikke. Det er at gamle med sit liv da det næsten er fuldstændig umuligt at se dem. Elsker de nye store cykellygter (istedet for de der bittsmå nogle på størrelse med en baby lillefingernegl som var in for et par vintre siden

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.