En lille opfordring til alle bilisterne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. december 2011

*Sofie*

Jeg er sikker på at alle jer der er herinde kører bil på en rigtig god og fornuftig måde...men jeg vil nu alligevel komme med en lille opfordring.

Skænk cyklisterne en lille tanke, når det regner og sneer og der ligger vand i vejkanten.

Det er ikk skideskægt at blive oversprøjtet med koldt slud/regnvand når man kommer kørende på sin cykel.

Så søde bilister...prøv at læg mærke til de store vandpytter...og kør uden om dem når der er cyklister i nærheden.

Taaaaaak

~ hilsen en, der fik ufrivilligt koldt brusebad både til og fra arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Na-Wi

*Sofie* skriver:

Jeg er sikker på at alle jer der er herinde kører bil på en rigtig god og fornuftig måde...men jeg vil nu alligevel komme med en lille opfordring.

Skænk cyklisterne en lille tanke, når det regner og sneer og der ligger vand i vejkanten.

Det er ikk skideskægt at blive oversprøjtet med koldt slud/regnvand når man kommer kørende på sin cykel.

Så søde bilister...prøv at læg mærke til de store vandpytter...og kør uden om dem når der er cyklister i nærheden.

Taaaaaak

eller bare dem der går på fortorvet må de også gerne tage lidt hensyn til ..

Anmeld

2. december 2011

TaAsJu

Uha ikke dejligt.. Jeg har jo så giftet mig med et lille barn hvad det der angår og jeg bliver simpelthen så sur hvis han gør det når nogen kommer cyklende eller på gå ben..   Det er nemlig det værste

Han har ikke gjort det siden han ramte et kæmpehul i vejen, ridsede følgene på bilen, og jeg derefter havde ondt i mit bækken og fik rigtig mange plukveer...

Anmeld

2. december 2011

*Sofie*

Naannaa87 skriver:

eller bare dem der går på fortorvet må de også gerne tage lidt hensyn til ..

Ja sq da...så absolut!!!

Anmeld

2. december 2011

Muttitil1+1

*Sofie* skriver:

Taaaaaak

HØRT!!!

Man må godt skænke andre en tanke og tage hensyn! Det er da det mindste man kan gøre

Anmeld

2. december 2011

*Sofie*

Mor til 2, snart 3 skriver:

Uha ikke dejligt.. Jeg har jo så giftet mig med et lille barn hvad det der angår og jeg bliver simpelthen så sur hvis han gør det når nogen kommer cyklende eller på gå ben..   Det er nemlig det værste

Han har ikke gjort det siden han ramte et kæmpehul i vejen, ridsede følgene på bilen, og jeg derefter havde ondt i mit bækken og fik rigtig mange plukveer...

Ærgerligt at det sku gå ud over dig...men så ka han sq da lære det

Anmeld

2. december 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
*Sofie* skriver:

Taaaaaak

Kan godt forstå det... det er møgirriterende... men må indrrømme jeg selv kom til og plaske en engang. Men stoppede så op og sagde undskyld, og om jeg kunne køre hende et sted hen (så hun kunne få noget tøj eller lign.)

Anmeld

2. december 2011

BellaCiinea

*Sofie* skriver:

Taaaaaak

Åh gud, det var jeg ude for at en bilist gjorde på et tidspunkt...

I en KÆMPE mudret vandpyt..... og jeg var på gå-ben....... 

Folk sku skamme sig, og tænke sig om! 

Anmeld

2. december 2011

TaAsJu

*Sofie* skriver:

Ærgerligt at det sku gå ud over dig...men så ka han sq da lære det

Nemlig.. Og jeg blev så tosset.. Jeg sprang i luften, var slet ikke politisk korekt...  Men nu gør han det ikke

Anmeld

2. december 2011

Mother-love

Ha ha ha undskyld men det er så sjovt at de på men så træls for den det går ud over. Lige en lille varm krammer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.