Nyfødt pige fundet død i en sø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Ayasmor

Jeg vil slet ikke gøre mig til dommer over for vedkommende der har gjort dette, men vi kan hurtigt blive enige om at det er et hjerteskærende fund der er blevet gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Giraffen skriver:

er helt enig!

det er en tragisk tragisk historie men hvem der er offer og hvem der er "skyldig" i denne sag kan på ingen måde afkodes ud fra de nuværende oplysninger og moren kan nemlig ligeså vel være et offer her, der har handlet ud fra eget overlevelsesinstinkt

men tragisk og sørgeligt er det hverfald

Nemlig. Moren til barnet kan selv være en "stakkels, lille pige" - og der må ligge en tragisk historie bag, som vi slet ikke kan dømme om.

Anmeld

2. december 2011

Giraffen

Mor og meget mere skriver:

Nemlig. Moren til barnet kan selv være en "stakkels, lille pige" - og der må ligge en tragisk historie bag, som vi slet ikke kan dømme om.

Anmeld

2. december 2011

Gaia

Ej puha det er forfærdeligt. Går tit tur ved den sø. Godt jeg ikke så det, det havde jeg ikke kunne bære . Hvis barnet var i live, er det noget af det mest feje at fratage det livet! Føj føj føjvedkommende må jo være fuldstændig rablende sindsyg! 

Anmeld

2. december 2011

Gaia

Det er jo bare endnu mere forfærdeligt

Anmeld

2. december 2011

Muffinmus

Området er også et sted hvor derkommer mange folk hele dagen så der er mange muligheder. Har selv boet næsten helt nede ved søerneog der kommer jo mange hundrede hver dag til fods og påcykel.

Ved godt det nok en en kvinde der er overrasket eller en psykisk syg...dvs i lige det her tilfælde på tidpunktet ER kvinden jo psykisk syg uanset hvem det er, ellers smider man ikke et spædbarn i vandet på denmåde. Og at barnet er levende født gør jo det hele værre, for så kan det jo være mord direkte.

Håber de finder hende hurtigt,for hjælp skal hun da have hurtigst muligt. Men det har da fået mig til at kigge mig omkring inde i byen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.