Nyfødt pige fundet død i en sø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Ayasmor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Mother-love

Hvor er det forfærdeligt

Hvordan kan man få sig selv til dette? Jeg har gåsehud over hele kroppen og tårene trykker på. For man har jo så stor en kærlighed til noget man selv har lavet. Som er ens eget kød og blod. Hvordan kan man dog gøre det.? Hvis barnet evt var dødfødt ville jeg da stadig have lavet en begravelse til det lille barn. Jeg ved man kan være langt ude psykisk men forstår ikke man kan gøre den slags selvom alt start kan være svært og man er meget nervøs og nogen gange når barnet skriger som en gal 24 7 hvor man har lyst til Til at kyle barnet ind i væggen af afmagt. Men men der er sgu langt fra at tænke dette til at gøre det

Anmeld

2. december 2011

ModerNatur

Åh synes det er SÅ forfærdeligt, og jeg klamrer mig til troen om at barnet var dødfødt!! -man må jo gå ud fra at kvinden der har gjort dette har været langt ude psykisk!! også selv om hun var dødfødt.. Man kaster ikke bare sit lille barn væk på den måde hvis man er normal i pæren..

Anmeld

2. december 2011

Talbutikken

Syntes det er uhyggeligt som i kan dømme...

Hvis barnet evt. var dødfødt, kan moren have gjort det i choktilstand..
Man ved ikke hvordan man reagere før man selv står i det!

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

SÅ usmageligt altså. fatter ikke nogen kan gøre det . lige så det gør ondt i maven

Anmeld

2. december 2011

DK

Der var bundet knude på navlesnoren. Dvs. at barnet jo ikke er født på sygehuset.

Derfor er det højst sandsynligt en kvinde/pige som ingen ved har været gravid, og som måske har fået barnet med en hemmelig kæreste, sin far (!) eller lign. Man hører da af og til om sager hvor piger påstår at en far har gjort dem gravide og herefter bortskaffet barnet lige efter fødslen.

Uanset hvad: Skrækkeligt! Jeg ville ønske at folk havde omsorg nok til i det mindste at lægge barnet i en opgang eller lign. så det kunne blive adopteret af en familie der ville elske det lille menneske.

Anmeld

2. december 2011

mulle85

det er jo skrækkeligt, forstår slet ikke nogen kan få sig selv til det, stakkels bette pige:/

Anmeld

2. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg håber de finder den person som har smidt/dræbt den lille pige og smider vedkommende i fængsel i mange mange år. Føj siger jeg bare.

Mit hjerte græder, hvor er det synd for den lille pige. 

I aften vil jeg tænde et lys for hende og håbe på at hun er et bedre sted. 

Anmeld

2. december 2011

Giraffen

Talbutikken skriver:

Syntes det er uhyggeligt som i kan dømme...

Hvis barnet evt. var dødfødt, kan moren have gjort det i choktilstand..
Man ved ikke hvordan man reagere før man selv står i det!

er helt enig!

det er en tragisk tragisk historie men hvem der er offer og hvem der er "skyldig" i denne sag kan på ingen måde afkodes ud fra de nuværende oplysninger og moren kan nemlig ligeså vel være et offer her, der har handlet ud fra eget overlevelsesinstinkt

men tragisk og sørgeligt er det hverfald

Anmeld

2. december 2011

bullerbassen

Dybt dybt tragisk

Forstår ikke hvordan mennesker kan reagerer og handle sådan. Men vi kender ikke historien bag, så vil ikke sige grimme ord om moderen til barnet.

Det er så tragisk et barn skal komme til verden for at forlade den igen , så grusomt. Stakkelse lille pige.

Håber de finder kvinden bag denne handling - så hun kan få den hjælp hun helt sikkert har behov for. For tror ikke på et menneske ved sin fulde fem kan gøre dette mod sit eget barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.