Hvordan ville du have det med en pædagog som..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

lio

Jeg synes ikke det er relevant at se på pædagogens forhold til sin mor, søster, nabo eller what ever, hvis vedkommende er god til sit arbejde så er det hendes kompetencer i sit fag der bør være i overvejelse og ikke privatlivet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Barbamama

Altså lige på det punkt er jeg en sippe. Jeg er selv pædagog og jeg kan slet ikke sætte de to ting sammen. En ting er hvad man rent faktisk laver bag ens 4 vægge, men en anden ting er hvad man fremstiller offentligt. F.eks. hende der var med i singleliv som var stripper (Katrine?) og også var pædagog. Jeg synes det er så underligt at hun vælger at komme i tv med det, NÅR hun er pædagog. Jeg ville slet ikke kunne tage hende seriøst som forælder!

Anmeld

2. december 2011

*Louise*

Jeg ville ikke tænke vider over det.... Hvis hun ellers bare er en go pædagog så vedkommer det overhovedet ikke mig hvad hun laver privat.......

Kan huske det også blev diskuteret om Katrine fordi hun var stripper om aftenen og i weekenderne og pædagog om dagen!

Men nej det ville ikke påvirke mig.....

Anmeld

2. december 2011

Stumpen

michella80 skriver:

Altså lige på det punkt er jeg en sippe. Jeg er selv pædagog og jeg kan slet ikke sætte de to ting sammen. En ting er hvad man rent faktisk laver bag ens 4 vægge, men en anden ting er hvad man fremstiller offentligt. F.eks. hende der var med i singleliv som var stripper (Katrine?) og også var pædagog. Jeg synes det er så underligt at hun vælger at komme i tv med det, NÅR hun er pædagog. Jeg ville slet ikke kunne tage hende seriøst som forælder!

Jeg er så enig her!! nu skal det siges at jeg ikke har set programmet, men når det er sagt så det med stripperen kunne jeg nok godt se gennem fingre med, men hun har sex -måske ikke direkte- med sin mor, det er så absolut ikke normalt i min verden, så det ville jeg ikke kunne se bort fra..

Anmeld

2. december 2011

Mussen2

Jeg ville have svært ved at se, hvordan jeg kan dele ret mange værdier med hende og ville derfor have mine betænkeligheder ved at lade mit barn blive passet der.

Hun vil jo præge mit barn i mange henseender. Jeg ved godt, at hun ikke skal lærer dem noget om sexuallivet, men jeg tror ikke på man bare kan slå en fed streg mellem privat og arbejdsliv.

Jeg tror at når man tænker og agerer SÅ anderledes end jeg selv gør, så har man nok fået en helt anden opdragelse i livet end jeg selv har og end den jeg ønsker mine børn skal have.

Så derfor nej. Shoot me

Anmeld

2. december 2011

klmf

Ville gerne sige, at det ikke ville berøre mig og at man skal skille job og privatliv ad .... Men jeg tror som forælder ikke at jeg kunne tage hende seriøst i jobsammenhæng når hun vælger at udstille sit privatliv på den måde. Det ville påvirke den måde jeg så hende på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.