Hvordan ville du have det med en pædagog som..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Anonym trådstarter

i sit erhverv var en fantastisk pædagog(studererne godt nok men alligevel &nbsp. Hun levede op til alle jeres forventninger og jeres barn var glad for hende.. 

Hvordan ville du så have det med at se hende i på kanal4 i singleliv hvor hun fortæller at hendes mor har lært hende hvordan man giver et godt blowjob,at hun har haft 3kanter med sin mor og ect...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Sitrani

Anonym skriver:

i sit erhverv var en fantastisk pædagog(studererne godt nok men alligevel &nbsp. Hun levede op til alle jeres forventninger og jeres barn var glad for hende.. 

Hvordan ville du så have det med at se hende i på kanal4 i singleliv hvor hun fortæller at hendes mor har lært hende hvordan man giver et godt blowjob,at hun har haft 3kanter med sin mor og ect...?

ved hvem du snakker om!! Og ja, det virker fucked op, for at sige det mildt.... meget meget mærkeligt forhold at have til/med sin mor!! Langt fra min verden i hvert fald.....

Men hvis hun er sød og rar, og er god ved dit barn, så ville jeg lade TV være TV, og fokusere på hvordan hun er sammen med mit barn og sådan... Det kan lige så godt være et TV-stunt, og måske endda taget ud af sammenhæng, ved det ikke... Men det er i hvert fald uanset hvad, en skør skør ting at sige!

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg ville være ret ligeglad med hendes privatliv, forhold til sin mor og hendes fortid generelt. Hvis bare hun var en god pædagog og mit barn var glad for hende 

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg så bare på facebook at hun studere til pædagog og jeg sad sådan her  og tankerne begyndte at rulle...

Jeg troede ikke jeg var SÅ fordomsfuld,men det er jeg åbenbart 

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg så bare på facebook at hun studere til pædagog og jeg sad sådan her  og tankerne begyndte at rulle...

Jeg troede ikke jeg var SÅ fordomsfuld,men det er jeg åbenbart 

Nu aner jeg ikke hvem du snakker om - men kan næsten gætte mig til at det er noget reality-dokusoap-show-agtigt noget... 

Men alle andre pædagoger kan jo også have skjulte sider, mærkelige feticher, gå i swingerklub eller andet i den dúr - forskellen er nok bare at nogen vælger at udstille det på TV mens andre holder det privat 

Anmeld

2. december 2011

lukasmor

Ville nok være mere bekymret hvis det var hendes mor der var pædagog eftersom man nu ved hvad hun mener er helt normalt at lære børn! Og så ville min søn på 9 mdr. nok være mere moden end hende

Anmeld

2. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

man skal skille privat liv og arbejdsliv....

du har sikkert også sagt nogle fy-fy ting i dit liv - samt prøvet nogle ting.

Det gør jo ikke en dårlig til ens arbejde..

men vi er enige om det nok ikke er smart at reklamere med i tv

Anmeld

2. december 2011

MorDk

Arbejdsliv og privatliv skal man skille ad!

Anmeld

2. december 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg ville umiddelbart have det fint med det. Hvis hun formår at gøre sit arbejde i institutionen og iøvrigt ganske godt, så ville jeg ikke bekymre mig om hvad hun lavede i sin fritid.

Jeg tror vi alle har nogle ting, som folk ikke ville synes var det fedeste at vide om os - den eneste forskel er, at vi ikke skilter med det offentligt!

Anmeld

2. december 2011

Kb

STN skriver:

ved hvem du snakker om!! Og ja, det virker fucked op, for at sige det mildt.... meget meget mærkeligt forhold at have til/med sin mor!! Langt fra min verden i hvert fald.....

Men hvis hun er sød og rar, og er god ved dit barn, så ville jeg lade TV være TV, og fokusere på hvordan hun er sammen med mit barn og sådan... Det kan lige så godt være et TV-stunt, og måske endda taget ud af sammenhæng, ved det ikke... Men det er i hvert fald uanset hvad, en skør skør ting at sige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.