Dagens opskrift. (Taberlisten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Carina1977

Muhmi skriver:

Reje-æggesalat

½ avokado

1 spsk hytteost

1 spsk græsk yougurt (0,4%)

squash skåret i stave

1 tomat skåret i tern

2 stk. broccolibuket med stang (kogt)

75g rejer

2 æg

salat

citron

salt og peber

hvidløgsflute eller grovflute

Kog æggene til de er hårdkogte og lad dem køle af. Imens blender man broccoli, avokado og den græske yougurt til det er lind og blød, tilsæt derefter hytteost og smag til med salt, peber og citron.

Skær æggene i både, tomater i tern og bland med salaten. læg rejer og squashstængerne på salaten. Server med brød.

Bon appétit!

Ps. Vi fik det til aftensmad, det var MEGA nums

Hvor er det godt nok sødt af dig at smide sådan nogle opskrifter ud til os andre 

Den skal helt sikkert prøves af herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

freiasmor

Muhmi skriver:

Hehe... Jeg må spise alt.... Jeg skal jo selvfølgelig bare trække det fra som jeg spiser i de 15g ekstra om dagen   Meeen jeg er først begyndt i mandags, så er ikke heeelt inde i det endnu, det er DÆLME struktureret og organiseret, det skal jeg lige vende mig til, alle de krydser der skal sættes

ja for søren, det virkelig meget at holde styr på. jeg har stadig nogen ting der forvirre mig. tror aldrig jeg helt kommer ind i det..

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

Carina1977 skriver:

Hvor er det godt nok sødt af dig at smide sådan nogle opskrifter ud til os andre 

Den skal helt sikkert prøves af herhjemme 

Jeg vil så gerne hjælpe alle jer andre godt igang, så derfor synes jeg det er det mindste jeg kan gøre!

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

freiasmor skriver:

ja for søren, det virkelig meget at holde styr på. jeg har stadig nogen ting der forvirre mig. tror aldrig jeg helt kommer ind i det..

Hehe, det kan jeg godt forstå, men det er jo dejligt at man i hvert fald får en idé om hvordan man skal gøre tingene

Anmeld

2. december 2011

Carina1977

Jeg vil så gerne hjælpe alle jer andre godt igang, så derfor synes jeg det er det mindste jeg kan gøre!

Aii snyd  sådan et juletræ vil jeg også have 

Uanset hvad....så er det skønt at du vil bruge tid på det. Synes tit at man kører rundt i det samme mad hele tiden, når man skal tabe sig. så det er dejligt med lidt inspiration 

Anmeld

2. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Reje-æggesalat

½ avokado

1 spsk hytteost

1 spsk græsk yougurt (0,4%)

squash skåret i stave

1 tomat skåret i tern

2 stk. broccolibuket med stang (kogt)

75g rejer

2 æg

salat

citron

salt og peber

hvidløgsflute eller grovflute

Kog æggene til de er hårdkogte og lad dem køle af. Imens blender man broccoli, avokado og den græske yougurt til det er lind og blød, tilsæt derefter hytteost og smag til med salt, peber og citron.

Skær æggene i både, tomater i tern og bland med salaten. læg rejer og squashstængerne på salaten. Server med brød.

Bon appétit!

Ps. Vi fik det til aftensmad, det var MEGA nums

det ser lækkert ud, måske jeg kan prøve det om et par måneder, har desværre lige fået konstateret at jeg ikke kan tåle nikkel, og nogle madvarer må jeg ikke spise, bla. avocado

Anmeld

10. december 2011

birthee

freiasmor skriver:

hehe man må godt få lidt hyggemad til, ellers bliver det sku for sundt ej.. '

herhjemme må vi slet ikke spise iceberg salat - ifølge ddv ... jeg SAVNER kyllinge salat m. peberfrugt - agurk - tomaat - majs osv...

hvorfor må du ikke spise iceberg salat???

Anmeld

10. december 2011

freiasmor

birthee skriver:

hvorfor må du ikke spise iceberg salat???

Jeg ved det faktisk ikke - jeg gør det godt nok alligevel for kan godt lide en frisk salat så

Anmeld

10. december 2011

tweety2060

Nams lækkert skal da vist lige handle lidt og så ved jeg hvad aftensmaden står på.... Takker

Anmeld

10. december 2011

tweety2060

Nams lækkert skal da vist lige handle lidt og så ved jeg hvad aftensmaden står på.... Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.