Nu forstår vi bedre...... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Hehe, sikkert nok  Men man må da sige at jeg er vant til ingen søvn, så hun kan bare komme, ja hun kan  

Hun kommer når tid er  Og hun er helt klar ventetiden værd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Hun kommer når tid er  Og hun er helt klar ventetiden værd 

Det er jeg sikker på at hun er

Anmeld

1. december 2011

B&J

Janni. skriver:

Tak søde.

Men sjovt nok så er det kun om natten han er en smule pylleret. Han sover fint med hans lure om dagen. Ingen problemer der. Og han er generelt heller ikke mere pylleret om dagen. 

Så synes han klarer det flot. 

åhhh hvor er han sej.. ja her hjemme er det alt fra feber til ild rød røv og vil ikke spise overhovede og pivet og alt men puhhh hans gummer har også været 10gange så store så når det er.... men heldig vis har han fået 10 tænder nu så vi er der snart

Anmeld

1. december 2011

FrkLarsen

Janni. skriver:

Silas har de sidste 3 uger sovet virkelig af h til..!! Han har været snottet og feberramt. Feberen er borte men snotten er her stadig 

Her til aften ser jeg så 2 små fortænder som er brudt igennem, 1 foroven og 1 forneden, og sørme om der ikke er en fortand mere på vej.  

Vildt, altså 3 tænder som er i fuld sving. Så tror jeg pokker han vågner så ofte om natten og er ulykkelig. 

Årrh lille fyren da 

Kender det alt for godt!

Min datter fik 5! stk på én gang, der var heller ikke meget søvn at hente om natten. 

Kolde agurkstave er geniale til de ømme gummer! 

Anmeld

1. december 2011

Janni.

B&J skriver:

åhhh hvor er han sej.. ja her hjemme er det alt fra feber til ild rød røv og vil ikke spise overhovede og pivet og alt men puhhh hans gummer har også været 10gange så store så når det er.... men heldig vis har han fået 10 tænder nu så vi er der snart

Der er bare nogen børn som er hårdere ramt end andre 

Anmeld

1. december 2011

Janni.

FrkLarsen skriver:

Årrh lille fyren da 

Kender det alt for godt!

Min datter fik 5! stk på én gang, der var heller ikke meget søvn at hente om natten. 

Kolde agurkstave er geniale til de ømme gummer! 

Han elsker agurk og spiser rigtig meget af det  Har lige købt nye forsyninger hjem idag. 

5 stk tænder, puha!! Det er vildt.! 

Anmeld

1. december 2011

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Det er jeg sikker på at hun er

Anmeld

1. december 2011

B&J

Janni. skriver:

Der er bare nogen børn som er hårdere ramt end andre 

jaaa det er rigtigt træls og stakkels alle de små pus

Anmeld

1. december 2011

Mother-love

Åhhh lille pus.vi har også lige været der. Isabella havde ikke feber men hun har været en rigtig klynkefis. Hun har været rigtig forkølet. Er det også stadig men hun har også lige fået to fortænder i under munden.

Anmeld

1. december 2011

Janni.

michelledam skriver:

Åhhh lille pus.vi har også lige været der. Isabella havde ikke feber men hun har været en rigtig klynkefis. Hun har været rigtig forkølet. Er det også stadig men hun har også lige fået to fortænder i under munden.

Gad vide om der er en sammenhæng med forkølelse, feber og tænder? 

Det lyder som om i har været/er i samme båd som os. Lidt pudsigt at de begge har fejlet det samme, og begge har fået tænder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.